Hoezo ondernemend?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
petra1969
J&J HAWAII

Hoezo ondernemend?

Bericht door petra1969 »

We hebben momenteel echt de handen vol aan Cay. Hij vindt van alles uit en het meeste lukt hem ook nog. Neem nu ijs. Dat mag hij alleen als we het zeggen. Ik maakte me ook geen zorgen, hij krijgt de verpakking toch niet open. Dus meneer loopt naar de vriezer, pakt een ijsje, loopt naar de la, haalt daar een kinderschaartje uit, zet een knipje in de verpakking en krijgt het zo open :shock: Ik vind het slim bedacht hoor. Maar ik ben er niet blij mee dat hij dat soms al om half 6 's morgens doet :roll:

De voordeur is ook zo'n item. Die zit standaard op slot omdat meneertje anders ontsnapt. Hij pakt rustig een bosje sleutels, wurmt vervolgens de juiste sleutel in het slot, draait hem om en is in no time buiten. Er slingert hier dus geen sleutel meer rond.

Zo gaat dat met alles. De magnetron is niet meer veilig, meneer krijgt hem in no time van het kinderslot af, we kunnen geen auto meer open laten staan of Cay zit erin, als hij een emmer water wil hebben, pakt hij zelf een emmer en vult hem rustig in het bad. Dan komt hij met een zelfvoldaan snoetje mét emmer met water naar buiten lopen.

Aan de ene kant is het wel grappig om te zien hoe hij zichzelf redt. Maar aan de andere kant is het soms vreselijk vermoeiend. We moeten constant op hem letten. Ik ben benieuwd wanneer we weer in wat rustiger vaarwater met hem komen.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Suuz

Re: Hoezo ondernemend?

Bericht door Suuz »

ah jij hebt er ook zo eentje ;) idd vermoeiend maar op zich is het natuurlijk wel knap allemaal. P doet het allemaal en verzint het zelf maar J kan dat totaal niet en gaat zitten piepen.
maartje12
J&J SANTORINI

Re: Hoezo ondernemend?

Bericht door maartje12 »

Klinkt alsof je het over V ictor hebt.

Ik vind het echt dodelijk vermoeiend. Hoop dat deze fase snel overgaat.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Plaats reactie