Diarree (update + trots bericht)
Diarree (update + trots bericht)
Annelieke heeft al een paar dagen diarree. En ik vind het nu eigenlijk wel lang genoeg geduurd. Nu heb ik weleens gehoord dat je haar dan cola moet geven, maar om mijn 2,5 jarig meisje cola te geven, vind ik eigenlijk niks. Iemand nog andere ideeën?
Update 8-8: onderaan
Update 8-8: onderaan
Laatst gewijzigd door Corina op wo aug 08, 2012 2:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Re: Diarree
Eet en drinkt zij verder wel gewoon goed?
Ik zou ook niet voor cola kiezen. Wij kregen altijd zoutsticks en beschuit oh en banaan. Bij mij hielp het altijd wel heel goed.
Ik zou ook niet voor cola kiezen. Wij kregen altijd zoutsticks en beschuit oh en banaan. Bij mij hielp het altijd wel heel goed.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Waarom niet? Ik gaf Liv ook uitgebreide cola toen ze spuugde en diarree had. Bij alleen diarree zu ik het niet zo gauw doen. Geen diksap geven want dat laxeert ook. Beterschap voor je meisje!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Oh bah, wat vervelend. Cola is volgens 'goed' bij misselijkheid, bij diarree weet ik niet of het iets toevoegt (hooguit een hoop suikers
)
Euhhmmm.... tips... even denken... Daniel heeft als baby heel lang en veel diarree gehad, en bij hem was het uiteindelijk nodig om een paar dagen alle melkproducten te weren. Ik weet niet of dat bij een paar dagen diarree al zin heeft. Maar misschien het proberen waard?

Euhhmmm.... tips... even denken... Daniel heeft als baby heel lang en veel diarree gehad, en bij hem was het uiteindelijk nodig om een paar dagen alle melkproducten te weren. Ik weet niet of dat bij een paar dagen diarree al zin heeft. Maar misschien het proberen waard?
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Ik heb eens gehoord dat een beschuitje eten ook helpt, evenals geraspte appel.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Ik was te snel... Heeft ze toevallig de laatste dagen veel ontbijtkoek of appelsap gehad? Hier is dat het recept voor flinke diarree namelijk...
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

nee, allebei helemaal niet gehad. Ze krijgt meestal aanmaaklimonade en dan met heel veel waterMiranda schreef:Ik was te snel... Heeft ze toevallig de laatste dagen veel ontbijtkoek of appelsap gehad? Hier is dat het recept voor flinke diarree namelijk...

Ze drink nog redelijk en eten slecht. Maar de laatste tijd geef ik haar weer eten omdat ze dan wel haar bordje leeg eet en als ik dat niet doe, eet ze weinig tot niets. Nu doe ik het op het moment niet, omdat ze zelf het beste voelt hoe haar buikje is.
Bananen eet ze idd wel. 1 of 2 per dag. Maar dat werkt nog niet.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Nadí heeft ook af en aan een gekke buik, zoals we hier zeggen.
In mijn idee is diarree toch altijd iets wat in je buik zit, en wat eruit moet. Ik zal niet snel naar remmers o.i.d. grijpen.
Maar een paar dagen... toch even naar de huisarts?
In mijn idee is diarree toch altijd iets wat in je buik zit, en wat eruit moet. Ik zal niet snel naar remmers o.i.d. grijpen.
Maar een paar dagen... toch even naar de huisarts?
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Re: Diarree (update + trots bericht)
Het lijkt vandaag goed gegaan. Ze heeft nog niet gepoept. Normaal begon het 's mogens al direct. Al wel een paar keer een plas, dus ik heb goede hoop dat het over is.
En hieraan koppel ik ook even een trots berichtje: Volgens mij mag ik zeggen dat ze zindelijk is. Al een week heeft ze zo goed als alle luierbroekjes droog of geen ongelukjes. Soms laat in de middag, dat het een keer mis gaat. Zelf 's nachts is ze 9 van de 10 keer droog. Zelfs met de diarree gaf ze het optijd aan en heeft er één of twee keer iets in de luierbroekjes gezeten. Ik vind het echt mega knap van haar! Ik ben trots op m'n kleine meisje!
En hieraan koppel ik ook even een trots berichtje: Volgens mij mag ik zeggen dat ze zindelijk is. Al een week heeft ze zo goed als alle luierbroekjes droog of geen ongelukjes. Soms laat in de middag, dat het een keer mis gaat. Zelf 's nachts is ze 9 van de 10 keer droog. Zelfs met de diarree gaf ze het optijd aan en heeft er één of twee keer iets in de luierbroekjes gezeten. Ik vind het echt mega knap van haar! Ik ben trots op m'n kleine meisje!
Dat is knap!
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
geweldig en fijn dat de diaree over is.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Ik dacht al; waar kan je wat diarree betreft nou trots op zijn
Maar fijn dat het goed gaat en super dat ze zindelijk is geworden!

Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009
Zorgen moet je doen, niet maken
Zorgen moet je doen, niet maken
Fijn dat de diarree over lijkt. En wat knap dat ze nu zo goed als zindelijk is! Die paar dagen diarree waren haar vuurdoop 

Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)