Oei... dat is onhandig zeg! Je hebt ledikanten waar je een opzetstuk voor kunt krijgen, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Mijn schoonzus had ook zo'n zoon en was er zo klaar mee toen hij niet gewoon in een fatsoenlijk bed bleef liggen dat ze zijn ledikantje op de kop heeft gezet en als hij 's avonds naar bed ging hem "eronder" legde

maar dat lijkt mij een wat heel drastische maatregel waar ik zelf niet voor zou kiezen (al vind ik het nog steeds een grappig verhaal).
Zou ze wel in een peuterbedje blijven liggen denk je? Als ze daar na 3 nachten netjes in blijft liggen zou ik geloof ik daar voor kiezen; heeft nog wel een opstaande rand (dus daar vallen ze niet zo maar uit als ze een keertje draaien in bed) en is niet zo hoog... mocht ze er toch een keer onhandig uitklimmen of vallen.
Uit een ledikantje klimmen en vallen vindt ik met 1,5 persoonlijk een linke zaak...
Ben toch blij met mijn kinderen die hun bed gebruiken waar het voor bedoeld is en niet als klimrek

Succes d'r mee...
Oh.. en is ze niet zo geschrokken dat ze het de volgende keer wel laat om er uit te klimmen?