gevuld met witte chocolade crème met witte vlokken

Rivka wilde een taart met aardbeien er in en er op
gevuld met citroencrème met verse aardbeien!

Vullling:

Morgen vieren we hun zevende verjaardag!
Moderator: Chantal
van de geboorte bedoel je?Nicole schreef:gefeliciteerd!
( wil je het verhaal achter de mooie foto van gisteren nog vertellen? )
Precies, ben ook wel nieuwgierig. Is een aparte maar mooi foto!Jolanda schreef:van de geboorte bedoel je?Nicole schreef:gefeliciteerd!
( wil je het verhaal achter de mooie foto van gisteren nog vertellen? )
Niet helemaal preciesMare schreef:Wow, niet alleen een bijzonder gezin, maar ook een heel bijzonder bevallingsverhaal. Weten jullie dus ook niet hoe laat zij geboren zijn? En hoe reageerde sver?
Jolanda schreef:Tja, ze zijn gewoon heel snel geboren
Ik werd wakker van Sver, die was net zindelijk en moest plassen, dus ik met hem naar de wc, maar ik had buikpijn, het lukte mij eigenlijk niet om met hem mee te gaan. Eric wakker gemaakt. Die zag gelijk dat ik weeën had. (ik had het aan de ene kant niet door, aan de andere kant doe je alles dus automatisch).
Op een gegeven moment toch naar de wc gegaan.
Eric zh gebeld, ja hoor we mochten.
Eric was helemaal hyper, stuiterde door het huis, spullen pakken, spullen in de auto, zusje bellen als oppas.
Terwijl hij aan de telefoon was riep ik, dat gaat niet meer hoor, zelf komen.
eigenlijk wilden ze geen ambulance sturen.
het gekke is, ik heb altijd bij ieder zh bezoek gezegd, wat als het heel snel gaat ? (Sver was er ook in drie uur, was ik ook net op tijd in het zh) Maar nee, daar moest ik mij geen zorgen over maken.
Nou ja, ik op de wc en voorzichtig voelen, voel ik een hoofdje
beetje persen en daar had ik Yrsa in mijn armen.
Eric handdoeken gebracht, weer het zh gebeld, ambulance moet komen!
Sver heeft alles gezien dus
Na een minuut of zeven, denken we
riep ik Eric dat hij de volgende op moest vangen, want ja, ik had Yrsa in mijn armen natuurlijk!
Die werd geboren terwijl de buuf de trap op liep
Riv had de navelstreng om haar nekje, los gehaald en zag wat grauw, duurde even voor ze ging huilen.
maar eigenlij kzag ik gelijk dat ze niet zo ziek was als Jurgen ooit geweest is.
geen idee hoe lang het toen nog duurde voor de ambulance kwam .....
ik ben geen moment bang of angstig geweest
Jolanda schreef:Ja , het was een hele snelle start, en natuurlijk veel te vroeg,
daarna een heel vervelende ziekenhuisperiode
en nu twee grote gezonde dames!