Juul heeft altijd als ze gedronken heeft, pijn in haar buik. Ze trappelt met haar beentjes en krimpt helemaal in elkaar. Ze wil dan ook nog heel erg graag zuigen. Na een half uurtje ofzo is het weer over.
Ik ken dat niet van Floor. Ik vind het zo sneu voor haar. Is er iets dat ik kan doen om ervoor te zorgen dat het minder wordt?
Haar poep is gewoon normaal geel. Ze poept wel veel. Ze drinkt altijd uit 1 borst, dus dat kan het ook niet zijn.
Iemand een idee?
Kramp na het voeden
Re: Kramp na het voeden
Goed laten boeren, eventueel rechtop zitten om de boer makkelijker eruit te laten komen.
En soms helpt fietsen met haar beentjes.
Verder zou ik het ook niet weten.
En soms helpt fietsen met haar beentjes.
Verder zou ik het ook niet weten.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Ik weet niet hoe vaak ze drinkt? En of je erg veel melk hebt? (als je met 1 kant voedt, misschien wel?)
Als ze vaak wil drinken, dan kun je het beste wat langer met 1 kant voeden, vb twee uur de ene borst, dan pas over op de andere. Dan voorkom je dat ze elke keer zoveel binnenkrijgt.
Maar uiteindelijk, krampjes... kun je niet echt voorkomen en het is gewoon te sneu om aan te zien he...
Als ze vaak wil drinken, dan kun je het beste wat langer met 1 kant voeden, vb twee uur de ene borst, dan pas over op de andere. Dan voorkom je dat ze elke keer zoveel binnenkrijgt.
Maar uiteindelijk, krampjes... kun je niet echt voorkomen en het is gewoon te sneu om aan te zien he...
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Soms kan het wat te snel gaan bij die kleintjes. Als dat het geval is, kan je zelf onder uit gezakt op bed liggen en haar boven op je buik leggen. Zodat ze tegen de zwaartekracht in moet drinken en daardoor de melk wat langzamer haar buik in stroomd.
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Och t kleintje...
Ik had je nog niet gefeliciteerd denk ik met je ongetwijfeld prachtige dochter? Bij deze dan van
Ik had je nog niet gefeliciteerd denk ik met je ongetwijfeld prachtige dochter? Bij deze dan van

°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Sneu is dat he? Evy was bij mij ook de enige van de 3 die ECHT last van krampjes had. Tot dan toe wist ik niet wat het inhield als een baby er echt last van had, maar was het voor mij gewoon een gevleugelde uitdrukking voor iets wat bij de baby-tijd hoort.
Ik heb geen oplossing gevonden. Ik heb 2 keer van dat spul geprobeerd (euhhhh, ik ben alweer vergeten hoe dat heet, maar een soort wit drankje wat je aan je baby geeft), maar dat voelde helemaal niet goed. Met 10 weken waren de krampjes over.
Ik heb geen oplossing gevonden. Ik heb 2 keer van dat spul geprobeerd (euhhhh, ik ben alweer vergeten hoe dat heet, maar een soort wit drankje wat je aan je baby geeft), maar dat voelde helemaal niet goed. Met 10 weken waren de krampjes over.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Ik denk dat je InfaCol bedoeld. Ik heb het bij T. gebruikt, maar geen idee of het hielp. Had wel het idee dat hij er van moest spugen. Bij M. niet gebruikt die legden we bij krampjes op haar buik in de wagen.Pauwtje schreef:Sneu is dat he? Evy was bij mij ook de enige van de 3 die ECHT last van krampjes had. Tot dan toe wist ik niet wat het inhield als een baby er echt last van had, maar was het voor mij gewoon een gevleugelde uitdrukking voor iets wat bij de baby-tijd hoort.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)