schoentjes
- LauramvAnneenLisa
- J&J MAURITIUS
schoentjes
Iris loopt inmiddels goed, en groeit zowat uit haat eerste zachte schoentjes en haar sandalen.
De schoenwinkel in de buurt waar ik graag kom voor de grote meiden heeft mooie maar erg dure schoenen, ik weet nog hoe snel die voetjes groeien in het begin (en ze heeft nu al maat 22, dus bijna 23....), dat wordt me te gortig.
Waar kopen jullie schoentjes voor de kleintjes?
Ze heeft wel een beetje smalle voeten, dus ik heb wel advies nodig, een echt goedkope zaak zie ik daarom niet zitten.
De schoenwinkel in de buurt waar ik graag kom voor de grote meiden heeft mooie maar erg dure schoenen, ik weet nog hoe snel die voetjes groeien in het begin (en ze heeft nu al maat 22, dus bijna 23....), dat wordt me te gortig.
Waar kopen jullie schoentjes voor de kleintjes?
Ze heeft wel een beetje smalle voeten, dus ik heb wel advies nodig, een echt goedkope zaak zie ik daarom niet zitten.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
Re: schoentjes
Misschien dat Dolcis nog wat heeft in de uitverkoop? Je kunt net geluk hebben met de maat. De Clarks schoenen in die kleine maatjes zijn erg fijn en soepel.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
- LauramvAnneenLisa
- J&J MAURITIUS
de schonewinkel hier heeft ook uitverkoop, maar dat zijn echt zomerschoenen dus deels open. en dat lijkt me met de herfst in aantocht niet handig.
ik koop meestal bij van Haren, elefanten, weet eigenlijk niet of die voor smalle voeten zijn.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Ik heb wel lang met al die kleine maatjes gedaan, als ze versleten raakten was hij ook toe aan een nieuwe maat. Joris heeft nu pas 25 en gaat nu ook pas wat harder. Voor smalle voetjes kun je eigenlijk alleen maar goed in de betere zaken terecht, tenminste dat geldt iig voor jongetjes met smalle voetjes. Shoesme is dan echt een enorm goed merk maar wel wat prijzig. Superfit is ook prima en een stuk goedkoper, die vallen wel altijd wat groter dus van dat merk heeft Joris nu maat 24 maar dat smalle voetje zit daar echt heel stevig in.
idd bij van haren de elefanten kocht ik altijd. Of bij docis?
In het begin had ik 2 paar wat goedkopere schoentjes die ik afwisselde en thuis altijd op blote voetjes of slofjes aan.
Ik wil wel kijken of ik nog schoentjes heb liggen voor je in mt 23 met een zachte zool? Laat maar even weten of je dat wilt evt.
In het begin had ik 2 paar wat goedkopere schoentjes die ik afwisselde en thuis altijd op blote voetjes of slofjes aan.
Ik wil wel kijken of ik nog schoentjes heb liggen voor je in mt 23 met een zachte zool? Laat maar even weten of je dat wilt evt.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Dan verschilt het heel erg per kind.. mijn kleine heeft nu voetmaat 25 (grote 25/krappe 26 als schoen) en is 2 jaar en 4 maanden..wennetje schreef:Ik heb wel lang met al die kleine maatjes gedaan, als ze versleten raakten was hij ook toe aan een nieuwe maat. Joris heeft nu pas 25 en gaat nu ook pas wat harder. Voor smalle voetjes kun je eigenlijk alleen maar goed in de betere zaken terecht, tenminste dat geldt iig voor jongetjes met smalle voetjes. Shoesme is dan echt een enorm goed merk maar wel wat prijzig. Superfit is ook prima en een stuk goedkoper, die vallen wel altijd wat groter dus van dat merk heeft Joris nu maat 24 maar dat smalle voetje zit daar echt heel stevig in.
Ik bezuinig overal op, behalve op schoenen,.zeker als ze zo klein zijn en nog volledig in e groei. Wel haal ik ze altijd in de uitverkoop, net voor beide heren weer gehaald.
maat 32 van 89,99 voor €30 en maat 25 van 79,95 voor €40. Dus bij elkaar minder dan 1 paar,.maar wel goede schoenen. Uit de zomeruitverkoop en toch dichte schoenen.
Petit Shoes vallen erg smal. Laat anders haar maat goed opmeten en laat je adviseren. En struin daarna met dat advies internet af.
-
- J&J TEXEL
Scapino heeft er ook mooie smalle schoentjes tussen zitten voor betaalbare prijzen. Dolcis vind ik over het algemeen nogal breed.
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
- LauramvAnneenLisa
- J&J MAURITIUS
daar zeg je zowat, dat merk had ik vroeger voor lisa idd ook.Ilse schreef:Petit Shoes vallen erg smal. Laat anders haar maat goed opmeten en laat je adviseren. En struin daarna met dat advies internet af.
Lumberjack is ook smal, wel duur maar tijdens aanbiedingen zijn ze er meestal nog wel.
Meel heeft supersmalle voeten, zelfs de verkoopsters in de schoenenwinkel vinden ze wel heel erg smal en wij slaagden eigenlijk alleen maar voor Petit Shoes. Nu ze wat groter is heeft ze ook Develab, die zijn vaak ook niet zo breed.LauramvAnneenLisa schreef:daar zeg je zowat, dat merk had ik vroeger voor lisa idd ook.Ilse schreef:Petit Shoes vallen erg smal. Laat anders haar maat goed opmeten en laat je adviseren. En struin daarna met dat advies internet af.
Ik kan voor Danique goed slagen bij Schuurman schoenen. Danique heeft ook smalle voetjes (in tegenstelling tot zuslief). Scapino, Schoenenreus ed kan ik voor haar niets vinden. Op de markt bij ons staat Siebenga schoenen elke week. Deze heeft ook goede schoentjes!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)