bevroren melk, hoe lang geef je dat nog?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mama van b en c

bevroren melk, hoe lang geef je dat nog?

Bericht door mama van b en c »

Ik weet dat het tot 24 uur nadat het ontdooit is gegeven moet zijn. Nou heb ik gisteravond melk uitgehaald en dat was toen ik vertrok nog niet helemaal ontdooit om 14.30.

Ik heb nu late dienst. G. heeft om 14.00 uur bij mij gedronken en ik verwacht dan dat hijrond 18.30 weer drinkt en dan misschien nog wel een keer maar misschien ook niet. Maar ik heb dus wel voor 2 flesjes uit de vriezer gehaald. Ik kolf bij lange na niet genoeg dus ik ben erg zuinig op mijn voorraad. Morgen heb ik weer late dienst. Als er nog melk over is, zouden jullie dat dan morgen nog durven geven zo rond de klok van 18.00 uur?
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Re: bevroren melk, hoe lang geef je dat nog?

Bericht door Pauwtje »

Bij Yanick had ik het niet gedaan, toen hield ik nog erg vast aan de regeltjes. Bij evy zou ik t wel aangedurfd hebben. Met de kanttekening dat als ze enige blijk zou geven van weerstand , ik het alsnog onmiddellijk zou weggooien. Ik snap dat je zuinig bent op je melk, dat was ik ook
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
wennetje

Bericht door wennetje »

Enne een 'oud' flesje geven en dus kolven ipv live voeden zodat je morgen verse melk hebt? Zo deed ik dat als ik twijfelde. Lang niet zo leuk maar dat haalde ik de volgende dag wel weer in.
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Dan lever ik dus als het ware melk in. Hij drinkt dan bijvoorbeeld 160 cc "oude melk" op en ik kolf bijvoorbeeld 100cc.

Hij heeft het gewoon gehad en gewoon opgedronken. En hij is niet ziek geworden dus het zal wel goed zijn.
Plaats reactie