Hoe komt het toch dat ml en zl een relaxte baby uit de box pakken, want hij is zo schattig... binnen 3 minuten hebben ze hem aan het huilen en het is ' Hij moet de borst!'
Of te wel 'regel jij die jankende baby effe'
Als ik dan zeg 'nee hij heeft net gedronken, hij kan geen honger hebben.' legt ml hem ook gewoon weer huilend terug in de box 'nou dan weet ik het ook niet'
Dat een 8 jarig jongetje niet weet hoe hij een baby moet troosten, maar een volwassen vent. grom het is niet z'n eerste kind. .
mv J ('04) en N ('12)
----------------------------------------- Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Lekker handig zeg. Ik merk bij jaap dat hij er nog weer helemaal in moet komen. Dat hij bijvoorbeeld altijd de nek moet steunen etc en voor hem is het nog maar drie jaar geleden.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Nee hoor die van mij wist wel goed hoe er mee om te gaan, maar als er te lang gehuild werdt kreeg ik toch vaak het verzoek om te voeden (= uiteindelijk ook troosten). Verder was het eerste jaar sowieso meer voor mij dan voor hem en waren de meiden best wel aan mama vastgeplakt. Ze gingen vaak juist bij papa huilen....maar ja mama is voeding en veel meer thuis dus eigenlijk ook wel logisch en in de jaren daarna kwam het allemaal weer goed
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)