Leuk joh! Ik heb eventueel een 4-laagse taartenstandaard, mocht je pilar&base te weinig zijn
Wat heb ik nou gedaan?!
Moderator: Chantal
En zo hoort het ook toch?artcoco schreef: ze is mijn grootste fan!
Leuk! Ik weet zeker dat je er een kunstwerk van kunt maken! Enne, krijgen we dan wel een draadje met al je voorbereiding e.d. Dat is voor ons natuurlijk wel het leukste he!!!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Twitter; @mariskavangilst
-
Suzanne
Nou, wel degene met de steepest learning curve ooit!artcoco schreef:En ik ben geloof ik een bergbeklimmer in taartenland, telkens hoger, risicovoller, uitdagender...
Geweldig, de taarten die je tot nu toe hebt gemaakt zijn op 1 hand te tellen (of oefen je stiekem op honderden taarten die je hier niet laat zien? Stiekem je bedrijf verkocht en nu aan het investeren in de taartenbusiness?) en je gaat een BRUIDSTAART maken!
Fantastisch, wat ben jij toch een geweldig mens
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
-
Eliza
Valt best mee hoor, 4 laags. Eigenlijk gewoon 4 losse taarten die op plateautjes boven elkaar worden geplaatst
. Ik denk dat jij wel wat bijzonderders gaat maken! aar, het aanbod staat! Mocht je zus nog eens gaan trouwen, leen je 'm gewoon weer!
Die diamnond-cutter heb ik ook... Als jij hebt uitgevogeld hoe 'ie werkt, vertel het dan... En die pareltjes. Teovallig heb ik afgelopen vakantie ook zilveren pareltjes gekocht in een Franse super: bij gebruik gaat het zilver eraf, hopelijk zijn die van jou beter!
Leuk, weer een "Corina-projectje", altijd leuk om te volgen!
Die diamnond-cutter heb ik ook... Als jij hebt uitgevogeld hoe 'ie werkt, vertel het dan... En die pareltjes. Teovallig heb ik afgelopen vakantie ook zilveren pareltjes gekocht in een Franse super: bij gebruik gaat het zilver eraf, hopelijk zijn die van jou beter!
Leuk, weer een "Corina-projectje", altijd leuk om te volgen!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
-
Hanne
-