Ik dacht dat meisjes langzamer groeiden dan jongens
Ik dacht dat meisjes langzamer groeiden dan jongens
En nu ligt toch maat 74 (!) in de la klaar. Mevrouw is gewoon net 5 maanden en ik krijg de shirtjes maat 68 gewoon niet meer aan en de broeken willen niet over haar dikke (ahum, gespierde) dijbenen...Ze groeit gewoon sneller dan haar broers!
Volgens mij zit er kunstmest in mijn borstvoeding...
Volgens mij zit er kunstmest in mijn borstvoeding...
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Re: Ik dacht dat meisjes langzamer groeiden dan jongens
Zo, dat gaat wel hard ja!
Mijn dametje van 9 maanden zit nog in 68!
Mijn dametje van 9 maanden zit nog in 68!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
nou mijn idee is juist dat dametjes steviger zijn dan jongens... maar goed dat is ook mijn eigen referentiekader
Hier net als Justine schrijft ook een ruim 9 maanden oud mannetje in maatje 68 (soms wel 74)
Hier net als Justine schrijft ook een ruim 9 maanden oud mannetje in maatje 68 (soms wel 74)
mijn ruim 9 maanden oude mannetje zit in maat 80 hoor, en net als de andere 2 verwacht ik dat hij in maatje 86 zit op zijn eerste verjaardag 
hier maakte het trouwens niet zoveel uit. chris en femke gingen wel gelijk op, maar mark nu is de zwaarste en de grootste. chris was met 13 maanden wat mark nu is...

hier maakte het trouwens niet zoveel uit. chris en femke gingen wel gelijk op, maar mark nu is de zwaarste en de grootste. chris was met 13 maanden wat mark nu is...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- mama talla
- J&J HAWAII
Zoals het er nu uit ziet groeide mijn jongetje veel sneller dan mijn meisje. Nathan zat met 3 maanden echt al in maat 68, met 7 maanden volgens mij zelfs al in maat 74/80. Hij ging heel hard. Anna zit nu met 3 maanden net in maat 62. En die groeit ook een stuk minder hard dan Nathan, dus zit vast niet met 7 maanden in 74/80.
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Ze moet haar broers in halen. Dat is een serieuze bezigheid hoor.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Ik heb 2 ervaringen
. Mart-Jan groeide ongeveer gelijk op met Annelieke en Bertrik was een stuk zwaarder. Maar dat is hij nog steeds.
.

Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
ehum Nic heeft met 5 weken al maat 62. Ik weet niet wat dat gaat worden (rugby speler?), 6 cm in 5 weken gegroeid en ik noem hem nu maar 'spekkie'.
volgens mij was Jort wel 3 maanden voor we aan mt62 dachten. laat staan aan 72.
volgens mij was Jort wel 3 maanden voor we aan mt62 dachten. laat staan aan 72.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Maat 56 is hier ook nooit langer dan 1 maand gedragen. De jongens zaten resp. met 6 maanden en bijna 5 maanden in 74. En ik maar denken dat het met M@tte wat minder snel zou gaan, mooi niet dus.
Ik heb trouwens niet naar de curves gekeken; ik dacht dat er een speciale jongens en meisjescurve is waarin verschilt die dan, heeft iemand dat zo paraat?
Ik heb trouwens niet naar de curves gekeken; ik dacht dat er een speciale jongens en meisjescurve is waarin verschilt die dan, heeft iemand dat zo paraat?
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)