borstontsteking

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
annelies

borstontsteking

Bericht door annelies »

oef, mn eerste borstontsteking is een feit (en voorbij, gelukkig).
Dat was niet fijn, wat een pijn....en koorts dus ook, brrrr...

Mijn overproduktie leek redelijk onder controle, blijkbaar dacht mn ene borst daar anders over. K hoop dat het nooit weer gebeurd, wat voelde ik me ziek zeg.

Als troost mag ik een nieuwe Bh, vinden jullie ook niet? (haha, zat al in de planning, mn verkochte positiekleren hebben wat geld opgeleverd en daar mag ik een mooie BH van kopen :) )
HeleenW

Re: borstontsteking

Bericht door HeleenW »

GElukkig isi deze weer voorbij!!!! Wat voel je je dan beroerd he!
Mijn ervaring is wel dat die plek een zwakke plek blijft, dus pas goed op, ook met in de wind lopen!

En tuurlijk mag je jezelf verwennen!!!
Suuz

Bericht door Suuz »

ah bah.. gelukkig is het al voorbij. En je zelf verwennen mag altijd toch?

*zegt diegene die gisteren een draagdoek heeft gekocht*
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Oh ja dat is zo naar. Gelukkig is het weer voorbij. Hier dreigde er al eentje te ontstaan in de kraamweek, maar ik was er op tijd bij.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
annelies

Bericht door annelies »

Mare schreef:Oh ja dat is zo naar. Gelukkig is het weer voorbij. Hier dreigde er al eentje te ontstaan in de kraamweek, maar ik was er op tijd bij.
dat had ik dus ook, toen ging het net goed (@nne-Roos haar tongriempje werd geknipt op de dag dat ik die pijnlijke borst kreeg, daarna kon ze em beter leegdrinken)

Ik was vooral verbaasd over het ellendig voelen in combi met de koorts, dat kende ik niet, een pijnlijke plek heb ik wel vaker gehad, maar kon ik altijd op tijd "keren"...

K hoop dat het nooit weer gebeurd.

Oja, de wind veroorzaakt geen B.O Heleen, dat is een fabeltje.....(bij mijn oudste, nu bijna 15, moest ik zeemleer in mn Bh dragen van de kraamverzorgster, zodat mn borsten geen kou konden vatten. jaja...)
Plaats reactie