Oeps... Slagroomtaart

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marijn

Oeps... Slagroomtaart

Bericht door Marijn »

Ik ben op dieet. Ik merk dat Juul t beter doet als ik geen melkproducten eet.

Ik ben er alleen nog niet zo aan gewend. Ik heb net een stuk Slagroomtaart op. Oeps!

En nu?
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Re: Oeps... Slagroomtaart

Bericht door JasmijnLinde »

Uitkotsen :-#

Niks meer aan te doen denk ik. Hopelijk was ie erg lekker! Nu maar goed registreren dat je geen melkproducten meer wilt eten.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Sietske

Bericht door Sietske »

Goed opletten of je verschil merkt bij Juul, heb je meteen een bevestiging of je op het goede spoor zit met je KMA-dieet. Ik hoop dat de taart in ieder geval lekker was :wink:
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Oh dat is niet handig, nee. Nu is het idd afwachten of je ee reactie merkt. Ik hoop voor je dat hè meevalt!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Marijn

Bericht door Marijn »

De taart was niet eens heel lekker... :roll:

Wanneer zou je hier nou iets van moeten merken?
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

Volgens mij vrij snel al. Zodra het in jouw bloed komt, komt het in de melk.
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Rijntje
J&J SANTORINI

Bericht door Rijntje »

Ja dat gaat wel redelijk snel. Inderdaad wel goed om te zien of ze erop reageert. Als je niets merkt, zou ik proberen of je vaker iets met melk kan nemen. Het is zonde om op dieet te zijn als het niet nodig is. Mocht je al kolven voor een voorraadje in de vriezer, zou ik op de melk de komende paar dagen ook even schrijven dat het met koemelk is.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Bij David volgde de reactie meestal ook snel, maar soms ook met een dag vertraging.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Marijn

Bericht door Marijn »

Arme Juul, ze heeft de hele nacht liggen piepen, kreunen en scheetjes liggen laten. Terwill ze juist gestopt was met dar kreunen. Voorlopig maar even geen melkproducten voor mij dus.

2 vragen: hoe lang houdt ze hier nou last van?
En hoe zorg ik ervoor dat ik het nu onthoud? Hoe doen/deden jullie dat?
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

doet me denken aan mijn eigen blunder.... Ik was ook net op dieet bij B en we hadden lekker frietjes gegeten. Daarna vroeg mijn man of ik een ijsje wilde. nou niet dus want dat mocht ik niet. Stelde hij voor om een milkshake te doen. Ik heerlijk die milkshake naar binnen slurpen tot ik ineens besefte wat ik deed..... :lol:

wel zielig dat ze er last van heeft en ook el een bevestiging dat je op de goede weg zit.

en hoe je er aan denkt? tja, je wordt je er vanzelf steeds meer bewust van tot het een gewoonte wordt en zeker als ze er last van heeft vergeet je het vast niet snel toch?
annelies

Bericht door annelies »

wat vervelend Marijn!

Hier ervaring, bij R uebn volgde ik een streng dieet. Zo at ik een keer sla, klaargemaakt door mn moeder, heel lief met zelfgemaakte dressing waar ze, bij nader inzien 1 eetlepel yoghurt doorgedaan had. Kwam ik achteraf achter: gillen en krijsen van R uben. Hij reageerde erg extreem (en snel) met gillen, krijsen, overstrekken en huiduitslag (en scheetjes enzo idd). Voor mij een hele dag/nacht een vreselijk gedoe natuurlijk, en dat was al snel een hele goede reden om heeeeel goed op te letten.
Fouten maken met het dieet kon ik me dus niet veroorloven :wink: en dat leerde ik snel genoeg door zulke heftige reacties.

Kost wat tijd en gewenning Marijn, maar over een poosje zal het steeds makkelijker gaan (ook al zul je er wel eens van balen) en maak je minder fouten hierin.....

Het zinnetje: al doende leert men" werkte hier prima (helaas zou ik zeggen, al die reacties op mijn foutjes waren niet leuk natuurlijk)
Plaats reactie