Hoera!!!!!!! heerlijk is dat hè? Maar misschien ook wel ff schrikken. Ze is nu 5 weken toch? Hoop voor je dat hij blijft. Hij heeft ons ook al een heel aantal weken geleden gevonden en hij hoeft niet meer te gaan van mij
groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Ah stuur em effe door pleasssssseeeee. ik kan hier bijna niet meer over mijn wallen kijken. Zo goed als Tos de eerste tijd sliep zo'n puinhoop maakt ie er de laatste tijd van 's nachts. Mijn mantra is momenteel "het wordt vanzelf ooit beter".
HeleenW schreef:ow wat heerlijk!
Heb je niet gelijk weer een zere plek waar je laatst die bo had (dat was jij toch?)
dat was ik idd, maar nee, geen klachten wat dat betreft, gelukkig maar
Marijn schreef:Heerlijk!!! Juul had van de week ook een uitschieter van 21 uur tot 4. Maar die bleek eenmalig...
daar ga ik eerst ook maar even vanuit, ik heb dit nog nooit meegemaakt, zo vroeg....mijn andere koters sliepen veeeel later pas een keer door. Maar wie weet lijkt ze echt op haar vader, die slaapt ook overal doorheen
HeleenW schreef:ow wat heerlijk!
Heb je niet gelijk weer een zere plek waar je laatst die bo had (dat was jij toch?)
dat was ik idd, maar nee, geen klachten wat dat betreft, gelukkig maar
Marijn schreef:Heerlijk!!! Juul had van de week ook een uitschieter van 21 uur tot 4. Maar die bleek eenmalig...
daar ga ik eerst ook maar even vanuit, ik heb dit nog nooit meegemaakt, zo vroeg....mijn andere koters sliepen veeeel later pas een keer door. Maar wie weet lijkt ze echt op haar vader, die slaapt ook overal doorheen
en in dit geval kan ik me goed voorstellen dat je het prima vind als ze op haar vader lijkt