Tos had vanmorgen allemaal groene spikkeltjes in zijn ontlasting....
Gisterenavond hebben we hem voor het eerst een stronkje broccoli gegeven. Hij is nog net geen half jaar, maar hij is er overduidelijk aan toe. Probeert steeds het eten uit je hand te pakken of trekt gewoon je hele hand met eten er in naar zijn mond. Hij zit ook al een hele tijd heel stevig in zijn Stokke stoel dus ik durfde het wel aan. Meneer vond het prachtig. De hele tafel en stoel zaten onder de broccoli. Uiteindelijk stak hij ook wat in zijn mond. De smaak vond hij prima maar het doorslikken viel nog wel even tegen. Toen ik hem nog een nieuw stronkje gaf ging het echter meteen weer richting mond. Op een gegeven moment had hij alleen nog maar fijngeknepen broccoli en toen besloot hij om maar gewoon met zijn tong de tafel af te gaan likken
Ik heb echt genoten van Tos' eerste rapley-stapjes, maar bah, wat gaat het toch snel met zo'n derde.
TOen ik je onderwerp zag wist ik al waar het over ging. Geweldige fotoś!
Ik denk dat wij morgen ook broccoli gaan eten. M@tte is er duidelijk aan toe (pakt het liefst al vlees van ons bord) en onze oudste kan niet wachten om zijn broccoli aan haar te kunnen geven.