nogmaals naar de HA
nogmaals naar de HA
Eline kreeg vannacht weer koorts, nadat ze 1 1/2 dag koortvrij was. En vanochtend begon ze ook weer te spugen. Ha had woensdag gezegd terug te komen als de koorts vandaag niet weg zou zijn, dus voor vanmiddag een afspraak. Echt zorgen maar ik me niet, maar toch, liever even na laten kijken zo voor het weekend. Mijn kleintje ligt nu te slapen, hopelijk knapt ze daar wat van op.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Re: nogmaals naar de HA
Ik ben benieuwd wat de ha zegt. Wij hadden ook eens een dergelijke situatie en werden vervolgens gewoon weer weggestuurd...
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
eerlijk gezegd weet ik niet precies wat ik ervan moet verwachten. Denk dat ze gaat zeggen dat het toch gewoon een virusje is en dat dat tijd nodig heeft. Aan de andere kant had de HA zelf gezegd dat ze Eline terug wilde zien als het vandaag nog niet over was...
Ja ik zou ook zeker gaan. Dat bedoelde ik ook. Bij ons zei de ha ook dat wij terug moesten komen, maar heeft ons dan toch weggestuurd. Hoe dan ook hoop ik dat je meisje snel opknapt.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Lief dat je het vraagt:
Waarschijnlijk is het gewoon uitzieken, maar ik heb wel een plaszakje meegekregen. Ze wil voor de zekerheid een blaasontsteking uitsluiten. Alleen kan ik dat pas maandag inleveren. Grote kans dat Eline dit weekend helemaal opknapt, dan ga ik haar niet meer plagen met zo'n zakje.
Toen we bij de ha waren, werd ze ook weer wat levendiger. Opmerking van de ha: "ze ziet er niet echt ziek uit"... Sjucht, nee, NU niet meer, je had haar vanochtend moeten zien.
En mijn gekke dametje wilde vanochtend dus nog weer naar bed. Heeft tot half 11 geslapen en daarna wilde ze niet meer... Pas om 4 uur en toen mocht ze van mij niet meer. Dus heel snel gegeten en om kwart over 6 lag ze in bed. Hopelijk dat ze nu ook echt een lange nacht gaat maken.
Waarschijnlijk is het gewoon uitzieken, maar ik heb wel een plaszakje meegekregen. Ze wil voor de zekerheid een blaasontsteking uitsluiten. Alleen kan ik dat pas maandag inleveren. Grote kans dat Eline dit weekend helemaal opknapt, dan ga ik haar niet meer plagen met zo'n zakje.
Toen we bij de ha waren, werd ze ook weer wat levendiger. Opmerking van de ha: "ze ziet er niet echt ziek uit"... Sjucht, nee, NU niet meer, je had haar vanochtend moeten zien.
En mijn gekke dametje wilde vanochtend dus nog weer naar bed. Heeft tot half 11 geslapen en daarna wilde ze niet meer... Pas om 4 uur en toen mocht ze van mij niet meer. Dus heel snel gegeten en om kwart over 6 lag ze in bed. Hopelijk dat ze nu ook echt een lange nacht gaat maken.
Hmm ja dan is het te laat.. Je zou evt ook kunnen inleveren bij de hap.
Iig veel beterschap verder.
Iig veel beterschap verder.