Waar ben jij nou heel blij mee dat je het hebt gekocht?
(ik heb al een sugargun, want dat gaat vast iemand roepen

Moderator: Chantal
Oh ja, misschien nieuwe lettertype. Heb jij ook figuurtjes of alleen letters en cijfers?muppet schreef:Ik heb net nieuwe clikstix, die vind ik erg fijn! En mijn matten gebruik ik ook erg veel.
Ja met die verdeelringen? Het ging ineens veel sneller door het gewicht en werd tenminste overal even dik. Daar had ik persoonlijk moeite mee.JasmijnLinde schreef:muppet schreef:
En kan iemand mij vertellen of een rolstok van bv Wilton nou echt veel makkelijker is? ik gebruik nu een pvc pijp maar rol me soms echt ongans.
Ik heb sinds kort de rolstok zonder ringen en heb spijt dat ik hem niet veel eerder gekocht heb. Ik had daarvoor gewoon een houten deegroller, maar de rolstok werkt echt veel fijner en sneller.Mara schreef:Ja met die verdeelringen? Het ging ineens veel sneller door het gewicht en werd tenminste overal even dik. Daar had ik persoonlijk moeite mee.JasmijnLinde schreef:muppet schreef:
En kan iemand mij vertellen of een rolstok van bv Wilton nou echt veel makkelijker is? ik gebruik nu een pvc pijp maar rol me soms echt ongans.
Ik heb de kleine en de grote en had ze veeeeel eerder willen hebben achteraf.
De toolsets van PME vind ik onmisbaar: alles ging een stuk makkelijker met de kleine en grote set. Een aantal basisuitstekers voor bloemen zijn altijd leuk. Een boek met mooie voorbeelden? Heb net debbie Br0wn gekocht (bet0verende trtn).
Ik heb geen idee! Ik heb gewoon zo'n basissetje voor een paar euro. Verder heb ik bij de action zo'n snijmesje gekocht in een doosje, zitten 6 verschillende mesjes bij. Kost 2,50 euro ofzo. En werkt echt perfect! Ook de snijmat van de de Action voor 1,89 is super.Esther schreef:Ik lees even dit draadje mee, en als iemand meer ideeën heeft: graag!
Maakt het merk van de toolset nog uit trouwens? Ik zag dat die van JEM een tientje goedkoper is dan van PME. Scheelt dat in kwaliteit?
Ik heb inmiddels van Annemarie ook de tip gehad om gewoon 2 losse tools te kopen, de ball tool en een andere (soort mesje geloof ik). Dat zijn eigenlijk de enige die zij regelmatig gebruikt.JasmijnLinde schreef:Ik heb geen idee! Ik heb gewoon zo'n basissetje voor een paar euro. Verder heb ik bij de action zo'n snijmesje gekocht in een doosje, zitten 6 verschillende mesjes bij. Kost 2,50 euro ofzo. En werkt echt perfect! Ook de snijmat van de de Action voor 1,89 is super.Esther schreef:Ik lees even dit draadje mee, en als iemand meer ideeën heeft: graag!
Maakt het merk van de toolset nog uit trouwens? Ik zag dat die van JEM een tientje goedkoper is dan van PME. Scheelt dat in kwaliteit?