Muziek op schoot

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

Muziek op schoot

Bericht door Claudiac »

Voor het eerst met A naar Muziek op schoot geweest. Hij nam het wat te letterlijk, want hij is niet van mijn schoot afgeweest en vond het erg spannend. Hij deed niet mee, en als ik mee zong, zei hij 'nee'. Een keer ging hij van mijn schoot af om naar de deur te rennen en 'huis huis huis' te zeggen. Ik heb hem toen maar in een hoekje de borst gegeven en ben later nog even met hem in de kring gaan zitten.

Ik hoop dat hij volgende keer wat meer los komt!
Charlotte
J&J SANTORINI

Re: Muziek op schoot

Bericht door Charlotte »

Grappig. Ik had met Jochem vorige week precies het tegenovergestelde. Niet op schoot, muziekstokje bij docente/juf weghalen en muziek maken. Ze was zelfs even van slag en uit de toon :lol: :lol:. Jochem vond t geweldig, wij mogen morgen weer,heb er nu al zin in!!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Ach, zó spannend allemaal ? Lijkt me ook nogal wat hoor. Onze oudste hier zou het zelfde reageren. Anna dan weer niet, verschilt echt per kind.

Maar hoe is het de tweede keer geweest dan (er vanuit gaande dat het 1x per week is)?

Groet,
Joke
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Nou, nog erger.
Hij schaamt zich volgens mij en wil niet mee doen. Hij vindt het volgens mij maar raar.
Als ik thuis de liedjes op de piano doe (die hebben we meegekregen) dan vindt hij het wel leuk. Dus dat is wel een reden om te gaan. Z'n broer vindt het ook erg leuk, de liedjes. Hij kent ze nog van toen hij op muziekles zat (voor peuters, dus daar was ik niet bij. Maar volgens mij waren de liedjes voor een deel hetzelfde).

De tweede keer rende hij ook opeens naar de deur om weg te gaan. Aan het einde was hij een beetje ontdooid, maar toen was de les al afgelopen.

Nou ja, ik ben benieuwd of hij zo blijft doen :-)
Plaats reactie