Espen heeft nu voor de tweede dag diarree. het is groen als spinazie (wij hebben niks gegeten dat het die kleur zou kunnen geven) en heel dun.
heerst er iets van buikgriep of zou dit een of andere bacteriële infectie zijn?
heerst dit?
Re: heerst dit?
Hier in de regio heerst in ieder geval wel buikgriep. Die gekke groene kleur had ik zelf vorig jaar bij een buikgriep-episode.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
oh jeetje klinkt als een buikgriep idd.
Clostridium... en stinkt het ook ongelovelijk?
Je moet héél erg goed op de hygiene letten want clos. is heel besmettelijk. handen met water en zeep zorgvuldig wassen en idem doekjes/luiers opbergen in afgesloten zakje oid.
Normaal gesproken kan het lichaam dit goed zelf oplossen, goed oppassen voor uitdroging ivm grote hoeveelheid vocht die hij verliest met waterdunne diarree.
Clostridium... en stinkt het ook ongelovelijk?
Je moet héél erg goed op de hygiene letten want clos. is heel besmettelijk. handen met water en zeep zorgvuldig wassen en idem doekjes/luiers opbergen in afgesloten zakje oid.
Normaal gesproken kan het lichaam dit goed zelf oplossen, goed oppassen voor uitdroging ivm grote hoeveelheid vocht die hij verliest met waterdunne diarree.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
dank je kimmie. de luiers met poep doe ik sowieso altijd in een boterhamzakje als ze de vuilnisbak ingaan. dus dat is mooi meegenomen. idd handen wassen, maar dat doe ik ook altijd na verschonen. dus hopelijk blijf ik buiten schot en wordt Espen snel beter. Het stinkt idd vreselijk. brrrrrrr. Hij wil wel veel drinken dus hij is niet uitgedroogd oid. maar ik houd hem in de gaten.
Wij zijn er net allemaal van af, gelukkig. Hier heerste het dus ook.
Mama van F¡nne (dec '05), Yrs@ (feb '08 ) en R¡vk@ (nov '09)
Stoergeboortekaartje.nl
Stoergeboortekaartje.nl
hier heerst ook de buikgriep in de regio.
En ons gezin maakt er nu deel van uit. Na de 6e ziekte bij Daan deze week, gister nacht Joas aan het overgeven (en hij heeft al langere tijd diarree) en vannacht Levi aan het overgeven.
Ik heb met het overgeven van Joas heeeeeel hygienisch gewerkt, na elke ... beurt alles met chloor schoongemaakt, maar het mocht niet baten te zien aan Levi.
Ik hoop dat jou overgeven e.d. bespaart blijft!!
En ons gezin maakt er nu deel van uit. Na de 6e ziekte bij Daan deze week, gister nacht Joas aan het overgeven (en hij heeft al langere tijd diarree) en vannacht Levi aan het overgeven.
Ik heb met het overgeven van Joas heeeeeel hygienisch gewerkt, na elke ... beurt alles met chloor schoongemaakt, maar het mocht niet baten te zien aan Levi.
Ik hoop dat jou overgeven e.d. bespaart blijft!!