niet ziek,maar om het uur huilend wakker?
niet ziek,maar om het uur huilend wakker?
Thijme is vannacht om het uur wakker geweest.
Eerst dacht ik dat het aan de nieuwe slaapzak lag.
Veranderd ,en nog.
Toen bij mij gelegd,meestal is het dan goed.
Maar nee hoor,echt iedere keer wakker
En flink huilen alsof hij pijn heeft.
Maar hij heeft geen koorts of andere symptomen van ziek zijn.
Herkend iemand dit?
Eerst dacht ik dat het aan de nieuwe slaapzak lag.
Veranderd ,en nog.
Toen bij mij gelegd,meestal is het dan goed.
Maar nee hoor,echt iedere keer wakker
En flink huilen alsof hij pijn heeft.
Maar hij heeft geen koorts of andere symptomen van ziek zijn.
Herkend iemand dit?
Re: niet ziek,maar om het uur huilend wakker?
is hij verkouden? het zouden de oren kunnen zijn, daar hoef je verder niets voor te zien. Zelfs overdag lijken ze er geen last van te hebben tot ze gaan liggen.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Kiezen die.doorkomen? Of misschien wordt hij juist ziek? Nachtmerries? Er is zo veel mogelijk.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ik wat ook aan de oren te denken,maar meestal is hij daar ook wat ziek bij.
Hij begint nu wat te snotteren,dus misschien toch.
Maar dat is een kwestie van uitzieken,toch.
Daar kan je niks aan doen.
Goede tips welkom,
Vannacht wist ik het echt even niet meer.
Ik dacht of achter het behang plakken haha of morgen naar de dokter..
Hij begint nu wat te snotteren,dus misschien toch.
Maar dat is een kwestie van uitzieken,toch.
Daar kan je niks aan doen.
Goede tips welkom,
Vannacht wist ik het echt even niet meer.
Ik dacht of achter het behang plakken haha of morgen naar de dokter..
Ooooh, dat gebeurt hier ook wel eens. Echt van die vreselijke fases, en net als ik het echt niet mee trek, wordt het weer beter. Hier heeft het bijna altijd met maken met tandjes of kiezen. Maar verkouden en of oorpijn kan ook zorgen voor die vreselijke nachten.
Ik denk echt dat als hij normaalgesproken wel goed/beter slaapt , hij nu ergens last van heeft. Naar de ha om even oortjes te laten checken, is geen slecht idee. Sterkte ermee.
Ik denk echt dat als hij normaalgesproken wel goed/beter slaapt , hij nu ergens last van heeft. Naar de ha om even oortjes te laten checken, is geen slecht idee. Sterkte ermee.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Isla heeft dat toen ze net een jaar was ook een keer gehad, overdag niets aan de hand en 's nachts ellende. We waren toen net op vakantie dus ik dacht dat het daar aan lag, maar het bleek (na een week zonder slaap) een oorontsteking te zijn. Ik zou idd even langs de huisarts gaan, en ik geef ook vaak in zo'n periode 's avonds een paracetamolletje, dan slaapt ze beter en is ook sneller weer hersteld.
Ik dacht ook meteen tanden of oren.
Sterkte ermee, het is afzien.
Sterkte ermee, het is afzien.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Ik zat ook aan een paracetamol voor de nacht te denken.
Dan doe je wat aan de pijn, en kan ie lekker doorslapen.
Of het nou oorpijn is of andere pijn, de meeste van dit soort dingen moet toch vanzelf overgaan. Binnen een week ofzo, en anders toch naar de huisarts.
Dan doe je wat aan de pijn, en kan ie lekker doorslapen.
Of het nou oorpijn is of andere pijn, de meeste van dit soort dingen moet toch vanzelf overgaan. Binnen een week ofzo, en anders toch naar de huisarts.
toch even naar de huisarts geweest,hij heeft een oorontsteking.
nu AB en nerofem voor de pijn,bij de paracetamol.
de paracetamol deed niet veel.
nu hopen dat het snel beter gaat
nu AB en nerofem voor de pijn,bij de paracetamol.
de paracetamol deed niet veel.
nu hopen dat het snel beter gaat
Dacht ook meteen aan oren, hier veel van dit soort nachten gehad voordat er buisjes zijn geplaatst.
Voor een volgende keer als er een zelfde nacht dreigt te komen: paracetamol uitproberen (heb je wel een goede dosering gebruikt? Niet naar leeftijd maar naar gewicht kijken) en als het slapen dan beter gaat, weet je meteen dat er pijn was.
Voor een volgende keer als er een zelfde nacht dreigt te komen: paracetamol uitproberen (heb je wel een goede dosering gebruikt? Niet naar leeftijd maar naar gewicht kijken) en als het slapen dan beter gaat, weet je meteen dat er pijn was.
Inmiddels ben je al geweest en 'fijn' dat het wat is waar in ieder geval wat aan gedaan kan worden.
eergister nacht had ik ook zoiets dergelijks. D huilt echt nooit. Hij is nu bijna 11 maanden en in die 11 maanden heeft hij (buiten de eerste twee weken dat hij het levenslicht zag om) maar 5 keer gehuilt, waarvan 4 keer in de avond en eergister nacht dus. Ik vloog er letterlijk heen omdat ik echt dacht: er is iets echt mis!! Hij had wel heel erg honger, maar na een gevulde maag werd hij na 30 min weer krijsend wakker. Hem bij ons in bed genomen maar hij bleef krijsen. Toen na een zetpil besloten hem toch weer in bed te leggen en toen is hij na even huilen in slaap gevallen.
Ik had het die dag erop met een vriendin erover, ik wist gewoon die nacht niet wat ik moest doen!!! En toen zei zij: als hij echt niet bij je wil zijn, en als je alles uitgesloten hebt, en pcm hebt gegeven dan mag je een kindje best even in bed leggen en kijken wat er dan gebeurd. Die onmacht..... ik vond het zo moeilijk! En volgens mij lees ik dat in je eerste bericht ook terug.
Daarom 'fijn' dat er iets gevonden is!! Hopelijk gaat het snel beter!
eergister nacht had ik ook zoiets dergelijks. D huilt echt nooit. Hij is nu bijna 11 maanden en in die 11 maanden heeft hij (buiten de eerste twee weken dat hij het levenslicht zag om) maar 5 keer gehuilt, waarvan 4 keer in de avond en eergister nacht dus. Ik vloog er letterlijk heen omdat ik echt dacht: er is iets echt mis!! Hij had wel heel erg honger, maar na een gevulde maag werd hij na 30 min weer krijsend wakker. Hem bij ons in bed genomen maar hij bleef krijsen. Toen na een zetpil besloten hem toch weer in bed te leggen en toen is hij na even huilen in slaap gevallen.
Ik had het die dag erop met een vriendin erover, ik wist gewoon die nacht niet wat ik moest doen!!! En toen zei zij: als hij echt niet bij je wil zijn, en als je alles uitgesloten hebt, en pcm hebt gegeven dan mag je een kindje best even in bed leggen en kijken wat er dan gebeurd. Die onmacht..... ik vond het zo moeilijk! En volgens mij lees ik dat in je eerste bericht ook terug.
Daarom 'fijn' dat er iets gevonden is!! Hopelijk gaat het snel beter!