Heb er een paar op de foto gezet. Ze zijn goed in de smaak gevallen iig.

Moderator: Chantal
Een paar uurtjes? Dit valt erg mee, op draad met stampers enzo kost meer tijd. Ik kan er nog meer uithalen ws. (leukere bloemcombi's) als ik er een keer echt voor kan gaan zitten...Esther schreef:Superleuk. En mooi gemaakt! Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?
Dat heb ik ook heel lang gedacht als ik dit soort foto's voorbij zag komen. Ook niet het geduld ervoor gehad eerder, mede omdat het niet lukte, maar een paar maanden geleden er toch voor gaan zitten (cursus gevolgd, net die tips gekregen die nodig zijn) en dan lukt het wel wat je wilt.Gerrie schreef:zo mooi.
zo knap.
Ik wou dat ik het geduld had om je te evenaren, maar dat gaat het nooit worden.
Wie weet, misschien als ik na mijn bevalling weer op mijn oude energie niveau zit.Mara schreef:Dat heb ik ook heel lang gedacht als ik dit soort foto's voorbij zag komen. Ook niet het geduld ervoor gehad eerder, mede omdat het niet lukte, maar een paar maanden geleden er toch voor gaan zitten (cursus gevolgd, net die tips gekregen die nodig zijn) en dan lukt het wel wat je wilt.Gerrie schreef:zo mooi.
zo knap.
Ik wou dat ik het geduld had om je te evenaren, maar dat gaat het nooit worden.
Jij zou het ook kunnen, echt waar, het is niet zo moeilijk, je moet het net weten.