cadeau-tips voor baby 8 maanden
cadeau-tips voor baby 8 maanden
De december-inkopen staan nu toch echt wel voor de deur. Voor Gijs en Sil komen we er wel uit. Die hebben hun verlanglijstje al een tijdje klaar liggen. Maar wat is nou een echt leuk speeltje voor Tos? Ik vind het zo moeilijk om voor deze leeftijd echt leuk speelgoed te kopen. Ik heb hier verschillende activity-centers enzo liggen die zich hier in de loop der jaren hebben verzameld, maar om nou te zeggen dat er door één van de drie echt mee gespeeld is in de baby-tijd.
Wat zijn jullie succes-nummers voor deze leeftijd?
Wat zijn jullie succes-nummers voor deze leeftijd?
Re: cadeau-tips voor baby 8 maanden
Volgens mij kwam dat neer op een bak knijpers
ik moet even hard nadenken verder

J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Hier bijna altijd speelgoed op de groei.
Duplo komt altijd van pas vind ik....
Duplo komt altijd van pas vind ik....
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Ik zit even wat foto's te kijken van toen ze 8-9 maanden was. Ze keek toen heel graag naar de bumba-dvd.
Ze had wat dingen met knopjes-dierengeluiden-muziekjes, daar heeft ze veel mee gespeeld.
Een activity centre op zo'n 'rollator'-achtig ding waar ze ook wat stapjes mee kon lopen.
Ze had wat dingen met knopjes-dierengeluiden-muziekjes, daar heeft ze veel mee gespeeld.
Een activity centre op zo'n 'rollator'-achtig ding waar ze ook wat stapjes mee kon lopen.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Telefoontje met geluiden. Helicopter van v-tech. Little people. Dvdtjes. Boekjes.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
- channiemam
- J&J HAWAII
Toet toet autos, erg leuk en uitbreiding te vragen.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ik zit met hetzelfde dilemma (en we hebben ook al alles). M. krijgt een soort vliegtuigje op een zuignap dat je op de tafel kunt zetten waar ze dan in de kinderstoel mee kan spelen. En verder alleen nuttige dingen: maillots en slofjes, dat soort dingen.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
Waar hij nu nog wat klein voor is maar wat wel heel leuk is, is de toet-toet autogarage. Die hebben we s enn voor zijn eerste verjaardag gegeven. Of als dat te groot en te duur is dan zijn de toettoet auto's erg leuk, of de wegdelen met het stoplicht. Baby computer, iets met knopjes. Ik moet zeggen dat ik het voor s enn ook moeilijk vind.
Ik heb nu bij het kr uid vat een speelgoedje gekocht met blokjes die je in een standaard moet doen, dan maakt het het geluid van het betreffende dier. Vanaf 1 jaar is die geloof ik, en ik zag een appel met wormpjes en een hamer, dan moet je de worm er terug in slaan.
8 maanden is zowiezo lastig ,iets vooruit kopen en anders inderdaad nuttig.
Ik heb nu bij het kr uid vat een speelgoedje gekocht met blokjes die je in een standaard moet doen, dan maakt het het geluid van het betreffende dier. Vanaf 1 jaar is die geloof ik, en ik zag een appel met wormpjes en een hamer, dan moet je de worm er terug in slaan.
8 maanden is zowiezo lastig ,iets vooruit kopen en anders inderdaad nuttig.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk krijgt hij een bromtol, want onze oude was stuk, en verder veel cadeaus voor aaledrie, een wii en lego grondplaten. Voor hem dus heel erg op de groei, maar ja, babyspeelgoed zat in huis. Oh ja, hij krijgt nog een boekje en een knuffel denk ik.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Hihi net deze gekocht voor Mace als sint kado te koop bij aldiLaris76 schreef:Ik zit met hetzelfde dilemma (en we hebben ook al alles). M. krijgt een soort vliegtuigje op een zuignap dat je op de tafel kunt zetten waar ze dan in de kinderstoel mee kan spelen. En verder alleen nuttige dingen: maillots en slofjes, dat soort dingen.

Een doos pottendeksels was hier verweg de knaller. Met duur Fisher Price spul werd amper gespeed.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Joep heeft toen heel veel gehad aan een dierengeluiden trein waar je achteraan kon kruipen.
Voor dat ding kwam hij echt in beweging.
Voor dat ding kwam hij echt in beweging.
i'm still standing
Mama van Joep (18) en Maartje (16)
Mama van Joep (18) en Maartje (16)
Bedankt voor de tips. Ik heb inmiddels in de speelgoedkrant een leuke opblaasbare rol gezien met rammeltjes er in. Als je die wegduwt komt ie automatisch terug. Dat vindt Tos denk ik wel leuk. Verder ga ik eens even googlen op sommige dingen die jullie hierboven genoemd hebben.
Beetje mosterd na de maaltijd maar ook ik wil de toet toet auto's aanprijzen. Mijn bijna-kleuter speelt er nog steeds dolgraag mee (staat op kdv bij de baby-groep en hij wil daar altijd naartoe voor die garage
)