S0phie wilde voor het eten al naar bed

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Floor83
J&J SANTORINI

S0phie wilde voor het eten al naar bed

Bericht door Floor83 »

We zijn druk bezig met inpakken. Om ruimte te hebben waar we de ingepakte dozen neer konden zetten hebben we het bedje van S0phie op de kamer van Tyg0 gezet. S0phie vond het helemaal leuk en om 17 uur zei ze al dat ze wilde gaan slapen. Ze had er helemaal zin in om bij Tyg0 op zijn kamer te slapen.

Helaas dacht Tyg0 er anders over. Hij zette het op het huilen en gillen. S0phie in tranen. Uiteindelijk S0phie in mijn bed gelegd zodat zij kon gaan slapen. Tyg0 duurde nog even voordat hij sliep.

Misschien was het toch niet zo'n goed idee. We kijken het nog wel even aan, tegen de tijd dat het goed gaat wonen we al bij mijn schoonouders denk ik.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
jikke
J&J MALEDIVEN

Re: S0phie wilde voor het eten al naar bed

Bericht door jikke »

succes. hij is nog wel erg klein om te begrijpen wat er allemaal gaat veranderen. hoop dat het snel beter gaat.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

jikke schreef:succes. hij is nog wel erg klein om te begrijpen wat er allemaal gaat veranderen. hoop dat het snel beter gaat.
Ja, ik had ook wel mijn twijfels of het zou gaan lukken. We kunnen S0phie haar bed ook wel bij ons op de kamer zetten. Dat zou S0phie helemaal niet erg vinden! Ik leg haar straks wel in haar eigen bed, bij Tyg0 op de kamer en dan zien we morgen wel weer verder.

Maar inderdaad, hij is er zeker nog wel klein voor om het te begrijpen. S0phie betrekken we er veel bij, ook vanmiddag met inpakken van spullen. Zij vindt het ook erg spannend. Van mij mag het wel 2-3 maanden verder zijn!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Wij hebben Tomás en Sara sinds een maand samen op de kamer en dat gaat heel goed. Enige nadeel is dat Tomás al heel vroeg wakker is en Sara eigenlijk wakker maakt. We merken nu wel dat Sara wat slaaptekort heeft; hier moeten we dus nog wat op verzinnen.

Ik begrijp dat ze straks samen op de kamer moeten slapen? Gaan ze tegelijk naar bed? Hier gaat Tomás een uur later dan Sara, waardoor zij vaak al slaapt tegen de tijd dat hij naar bed gaat. Dat geeft iets meer rust. Misschien dat jullie ook kunnen proberen om eerst Tygo naar bed te brengen en dan Sophie?
HeleenW

Bericht door HeleenW »

voor jullie een erg drukke tijd met veel veranderingen.
Ik weet niet hoe het verder met T gaat? Want het lijkt me voor hem wel goed om zoveel mogelijk hetzelfde aan te houden als altijd. Hij kan zich nog niet echt uiten he, en hij is natuurlijk al best wel gevoelig.
(tjonge dit kan je ook heel raar uitleggen, maar dat bedoel ik niet) Wel heel lief dat S er zoveel zin in had!!! Die vind het allemaal leuk spannend!

Lukt het trouwens verder allemaal? Hou je je hoofd nog wat rustig? Ik ga je missen hoor, hier in de buurt!!
Plaats reactie