Geen BV, maar wat dan wel?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Petra
J&J SANTORINI

Geen BV, maar wat dan wel?

Bericht door Petra »

Jesse is ziek en krijgt sinds september ongeveer geen BV meer. Grootste voordeel bij ziek zijn en nog BV geven vond ik dat de BV er over het algemeen niet uit kwam omdat het zo licht verteerbaar was.
Vanmorgen nog even geprobeerd, maar Jesse hapte en deed daarna niks meer, dus drinken werd het niet.

Vanmorgen heeft hij een paar happen van een toastje gekregen, dat kwam er met dezelfde snelheid uit.
Manlief vond dat het aan het eind van de ochtend goed ging en gaf hem een boterham (ik was er niet rond de middag). Toen ik net thuis kwam (14.00u) vloog dat er ook uit.
Maar hij doet de hele tijd erg hongerig. Daarnet weer wat water gedronken en een stukje cracotte gekregen, hij vroeg meteen om meer, maar ik durf het niet zo goed te geven.

Iemand tips?
Cola heb ik trouwens niet in huis...

Petra
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Suuz

Re: Geen BV, maar wat dan wel?

Bericht door Suuz »

Ranja of een sportdrankje valt beter op de maag.

Edit: nog beterschap!
Wanda

Bericht door Wanda »

Eten is makkelijker spugen dan niets of gal. Eten waar hij zin in heeft is ook goed.

Doe ik ook altijd, gewoon laten eten waar hij om vraagt. Het virus moet gewoon zijn lijf uit, spugen doet hij toch wel, of ie nu eet of niet.
Ilse

Bericht door Ilse »

Appelsap of warm water geven?
Advies van een bevriende kinderarts, 5 uur lang niets geven. Die tijd schijnt de maag nodig te hebben om tot rust te komen. Sinds we deze regel hanteren gaat het als Merel ziek is, altijd goed (en als zij eenmaal aan het spugen is dan blijft ze doorgaan tot ze bijna uitgedroogd is).
Plaats reactie