'Nee, mevrouw, dat kan alleen om acht uur 's morgens.'

Ik heb met manlief overlegd en we hebben besloten om te wachten tot morgen (vandaag dus), omdat ze tussen het plassen door geen pijn lijkt te hebben. Het wordt nog een hele uitdaging om urine te krijgen, want Femke associeert op de wc gaan nu met pijn, dus ze weigert. Ze wil weer een luier om.Mare schreef:Nou ja. Nee, ik snap het wel. Na acht uur kan je dat stickie inderdaad niet meer in de urine dopen -.- en nu? Wacht je tot morgen?
Maar het is alweer na 8-en...Miem schreef:als ze niet op de wc wil kun je een plaszakje halen en dat op plakken, dan een luier aan. En anders zou ik zeker een afspraak bij de ha maken.
nouja, da`s niet etterig, maar lijkt me beste wel redelijk als je kind pijn heeft bij het plassen en ze willen niet controleren.channiemam schreef:Ik zou denk ik wel zo etterig zijn dat ik dan maar om een afspraak met de ha zou vragen.
Dat bedoelde ik ook met potje. Maar inmiddels is het gelukt.Hanne schreef:kun je haar niet gewoon op een potje laten plassen. daarmee bedoel ik een potje waarop kinderen gaan voordat ze op de wc gaan. en dan vanuit dat potje in een urinemonsterpotje gieten?
Bij Lisette toen nog niet.LindaJager schreef:Ik was er al bang voor. En volgens mij worden kinderen jonger dan een bepaalde leeftijd met een blaasontsteking standaard doorverwezen.
Ik hoop voor Femke dat de ab snel aanslaat!