overproductie

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

overproductie

Bericht door Suuz »

Dit heb ik al vanaf het begin (ook bij de andere kids gehad) en blokvoed al met blok van 4 of 6 uur. Snachts geef ik steeds maar 1 dezelfde borst. (soms toetje andere borst om de druk er beetje af te halen. Rest gaat in het beddengoed en kleren zitten ene de 6 pads.) Maar ik blijf overproductie houden. Zijn er nog meer tips? Ik kolf alleen als ik stuwing heb en heb er zo 150cc. Dit moet echt want M kan niet anders borst goed leegdrinken en ik heb al een bo gehad 2 weken geleden. Help!
Mare
J&J HAWAII

Re: overproductie

Bericht door Mare »

Wat bij mij de oplossing was, was op mijn rug liggen en dan David bovenop mij. Op die manier kon hij beter drinken en in combinatie met blokvoeden ging het over. Ik moet wel zeggen dat ik nooit gekolfd heb. Dat stimuleerde veel te veel.

Je kan toch ook beter één keer goed resetten? Dat schijnt beter te zijn dan de druk eraf te kolven.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Suuz

Bericht door Suuz »

Dat doe ik ook allemaal :( die voedinghouding wat nog steeds verslikkingen geeft. En kolf alleen als het nodig is omdat de stuwing te veel is dat M niet eens 1 borst leeg krijgt. Op bv.com zeggen ze dat ik beter een lk kan inschakelen.
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Suuz schreef:Op bv.com zeggen ze dat ik beter een lk kan inschakelen.
En waarom heb je dat nog niet gedaan, Suuz? Dat zei ik een paar weken geleden ook al, geloof ik :wink:
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Dat was ook mijn idee, maar omdat het al eerder geopperd weed heb ik het niet nog eens gezegd. Zo lang met overproductie lopen is niet goed. Zeker als je schrijft dat hij niet eens één borst goed leeg kan drinken.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
wennetje

Bericht door wennetje »

Wanda

Bericht door Wanda »

Laat je de tsr al weglopen?
Suuz

Bericht door Suuz »

Wanda schreef:Laat je de tsr al weglopen?
Ja.. Dat doet hij zelf al.. Hij laat dan los.
Suuz

Bericht door Suuz »

Esther, omdat ik dacht dat het me zelf wel ging lukken. Leek ook die kant op te gaan.
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Hoe is het nu, Suuz?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Suuz

Bericht door Suuz »

Het gaat op en af. Gister ochtend geriset omdat ik wakker werd met flinke stuwing in beide borsten en M niet wilde drinken. Snacht had hij wel gedronken.

250cc.. Sindsdien weer goed, maar hopen dat dit de laatste keer was. M heeft nu ook een speentje ipv weer aan de borst waardoor ik weer tsr heb terwijl hij eigenlijk niet wilde drinken. Snachts werkt dit ook wel goed.

Iig voldoende voorraad in vriezer al ;)
Plaats reactie