Herkent iemand dit?
Herkent iemand dit?
Sinds een paar dagen heb ik lichte stekende pijn in 1 borst, meestal een half uurtje na het voeden. Moet ik hier wat mee, of gaat het vanzelf over? Ik heb er niet zoveel last van.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Re: Herkent iemand dit?
ik heb de laatste twee weken af en toe ook zoiets en ik denk bij mijzelf dat het een melkblaartje is. Spruw zou toch aan beide kanten pijn doen?
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
- AstridJordi
- J&J SANTORINI
Dat heb ik ook vaak gehad en meestal was het dan een melkblaar.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
en wat deed je daar dan mee? ik heb 2x geprikt maar het helpt niets.
Esther zie je ook iets wits op je tepel?
Esther zie je ook iets wits op je tepel?
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Ik heb een keer inwendige spruw gehad, en dat zat ook maar aan 1 kant. Dus ik denk ook wel dat het zich aan 1 kant kan manifesteren.wennetje schreef:Waarom zou spruw niet aan 1 borst/tepel kunnen?
Een melkblaar heb ik nog nooit gehad, zal eens even zoeken naar informatie daarover. Buiten de lichte stekende pijn heb ik namelijk geen verschijnselen, dus dit lijkt het me dan niet te zijn.
Ik kreeg een smsje van een jipper (lief, omdat het forum eruit lag) dat zij het herkende van een dreigende borstontsteking. Dat zou aan de orde kunnen zijn, dus ik zal weer even wat strenger zijn op passende beha's en geen rare houdingen met afgeknelde melkkanaaltjes.
Inmiddels is het sinds gisteren ook niet meer voorgekomen, dus het lijkt mee te vallen. Ik was een beetje benauwd dat het spruw zou kunnen zijn omdat ik de soort pijn herkende van die inwendige spruw, en dat wil ik liever noooooooit weer

O, maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen: bedankt voor het meedenken! 

Ik heb enorm veel en vaak verstopte melkklieren gehad (wat idd kan resulteren in een BO) en dat begon ook met een hele typische inwendige pijn. Ik kan het niet omschrijven maar het gevoel kan ik wel heel makkelijk voor de geest halen. Het zit dan heel diep maar wel nabij de tepel. Extra goed op letten dat die kant goed leeggedronken wordt dus. En keertje extra warme douche voor het voeden.