borstontsteking auw!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
mama van b en c

borstontsteking auw!

Bericht door mama van b en c »

Voor de eerste keer in de 3,5 jaar dat ik in totaal voed heb ik er 1 te pakken een borstontsteking. donderdag avond heb ik een etentje gehad en prompt heeft G. de hele nacht geslapen. Daar had ik natuurlijk niet op gerekend en dus heb ik zo'n 4 voedingen over geslagen.

's ochtends had ik flinke stuwig en rode plekken. Dit heb ik wel vaker gehad maar meestal verdwijnt dat dan na 2 voedingen maar dit keer niet. Gister middag voelde ik me ineens moe, alles deed me zeer en ik had het heet. Vannacht heb ik nauwelijks geslapen, ik had koorts.

Gelukkig lijkt het nu wat beter te gaan, ik voel me nog wel moe en de plek ziet nog wel rood en is pijnlijk, vooral tijdens het voeden.

Op de 1 of andere manier wordt ik altijd wat laxer bij deze leeftijd. Ik denk altijd dat het wel kan lijden en heb geen zin om te kolven, toch maar wat allerter er op zijn dus...
Mare
J&J HAWAII

Re: borstontsteking auw!

Bericht door Mare »

Auw! Veel rust nemen. Dat helpt ook en veel drinken. Maar wel lekker dat hij zo goed heeft geslapen :)
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Het was de eerste keer sinds 4,5 jaar dat ik om 23.00 ging slapen en om 7.00 uur wakker werd van de wekker. :D
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

Balen van die borstontsteking, maar ik hoop dat je je wel uitgeslapen voelt ;-) Ik merk dat ik ook moet oppassen hoor, laatst waren we een weekend weg, en Abel had zoveel te zien overdag dat hij nauwelijks dronk. Prompt de volgende dag een harde plek. Gelukkig hier een kleuter die maar wat graag even wil helpen :lol: Beterschap!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Plaats reactie