fles ;)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

fles ;)

Bericht door Suuz »

Met afgekolfde melk natuurlijk..

M moet helaas binnen kort naar go en kdv. We zijn al weken aan het oefenen. En dit gaat uitstekend. Het maakt hem helemaal niks uit waar zijn eten vandaan komt. :D gelukkig maar.

Nu had ik hem vandaag met een avent fles gegeven ipv van de flesje dat ik al weken aan het oefenen was en dat ging ook eigenlijk erg goed. Is het erg om steeds een ander flesje te geven? Avent dronk hij sneller. Of maakt het helemaal niks uit?

Grappig dat elk kindje weer anders is. P weigerde alles. J wilde alleen etos fles met kers difrax speen. M zolang er maar melk uitkomt (wel aan de koude kant de melk dan)
mama van b en c

Re: fles ;)

Bericht door mama van b en c »

Als hij het drinkt en tevreden is dan lijkt het mij niks uit te maken, maar waarom zou je het steeds afwisselen?
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik had nu melk in verschillende flesjes staan, geen bakje over. En veel verschillende flesjes gekregen uit pakketten.
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Fijn dat hij zo goed uit de fles drinkt. Scheelt een hoop stress en gedoe.

Volgens mij maakt het niks uit als je afwisselt van fles. Als hij zo makkelijk drinkt, zal het geen probleem opleveren.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Suuz

Bericht door Suuz »

ok.. ga zo door dan, zo hoef ik geen extra flesjes van 1 soort te kopen en heb ik nu voldoende flesjes in huis.
wennetje

Bericht door wennetje »

Hier de ervaring dat verschillende flesjes averechts kan gaan werken. Joris had een fles, de borst (maar dat lukte me vaak maar 2x per dag, te pijnlijk door verkeerde drinktechniek), een speen (voor als hij moest wachten op het opwarmen) en een oefenfles (om hem een goede drinktechniek te leren) en uiteindelijk ging hij alles weigeren....na maanden zonder problemen uit de fles gedronken te hebben. Dus ik zou aanraden om 1 fles te gebruiken, niet meerdere.
Plaats reactie