Hanne schreef:nou en bedankt zeg: vieze oude tietjes. ik zie gelijk die borsten van die oude vrouw van Something about Mary voor me.
Sorry, Hanne.

Tja, mijn borsten zijn over de datum denk ik. Ster heeft blijkbaar ooit onthouden dat iets wat oud is, niet meer eetbaar/drinkbaar is.
Pauwtje schreef:Hoe ging het vannacht? De prietjes midden in de nacht zullen wat minder schattig zijn geweest , kan ik me zo voorstellen.
Lief dat je dat vraagt. Vannacht had ze geen praatjes meer, laat staan prietjes. Vannacht was ze vooral boos!

Had het wel verwacht hoor, maar ik vond het toch pittig. Van half twaalf tot een uur heeft ze vnl gebruld. Daarna tot vier uur geslapen (ik lag naast haar), toen weer een half uur boos gebruld en daarna tot half zeven geslapen. Toen heel kort wat gehuild. Als je nu tegen haar zegt dat ze lief is, zegt ze: "Ik ben niet lief, ik ben moe!"

Goed, op dit moment is ze weer vastberaden en herhaalt ze wat ze gisteren zei (zal ik niet meer herhalen, Hanne

)
Trotse moeder van Joor (1998), Els ke (2005), Bent en (2006), Ros e (2008), Sterr e (2010) en 'Foppe' (UD 19 dec.2015)