Ik maak er ook niet zoveel meer.
Van de week 2 gemaakt.
o.a. deze

ook nog een kastelen taart, maar die is pas voor zaterdag. Dus zet ik nog even niet op het net.
Moderator: Chantal
ja, langs de hele zijkant slingers.jikke schreef:wat leuk. lopen de slingers langs de zijkant door (ik zie een heel klein stukje). Leuk om dikkie dik weer te zien is lang geleden.
Helemaal gelijk Esther.Esther schreef:Leuk! Altijd leuk, taarten kijken. Maar de echte fanatiekelingen zijn ook weg denk ik? Domi en Annemarie bijvoorbeeld. En voor Chantal is het nu gewoon werk geworden
Dat klinkt inderdaad als een uitdaging. Ach, 4kante/rechthoekige taart met puzzelplaat.channiemam schreef:Ik vind m leuk!
En ik heb de laatste tijd niet zoveel meer gemaakt. Maar carmen brengt wat uitdaging met zich mee. Zij wil een taart met een wereldkaart erop...
Artcoco heeft een wereldbol gemaakt. Met een zwemmend jongetje erop!Gerrie schreef:Dat klinkt inderdaad als een uitdaging. Ach, 4kante/rechthoekige taart met puzzelplaat.channiemam schreef:Ik vind m leuk!
En ik heb de laatste tijd niet zoveel meer gemaakt. Maar carmen brengt wat uitdaging met zich mee. Zij wil een taart met een wereldkaart erop...
Iemand had toch een keer de wereldbol gemaakt? Wie was dat ook alweer?