Natuurlijk heb ik zo'n 100 dingen verkeerd gedaan en vond ik het bekleden echt lastig, ik heb een heel leuke avond gehad en ik ben wel tevreden over wat ik gemaakt heb.
Ik ga ook spulletjes bestellen ( ik heb nu een goed beeld van wat ik nodig heb) en lekker thuis het nog eens proberen! En dan in oktober de workshop van A rianne! Leuk hoor!
Na het snijden, jam smeren.

En botercrème op de volgende laag.

Afsmeren:

Marsepein kleuren ( daar heb ik vanwege de vieze handen geen foto van, wel van t resultaat ).

Mooi rond

Bekleden:

Afsnijden:

" Netjes " ingestopt:

En dan het leukste; versieren:

De workshop werd heel goed gegeven, ze legde alles goed uit, deed de dingen goed voor.
Nadeel vond ik echt dat je allemaal een andere kleur moest kiezen omdat je dan met versieren elkaars marsepein kon gebruiken. Ik was als laatste en had toen eigenlijk geen keuze meer. Ik heb toen toch een zelfde kleur als mijn overbuurvrouw gekozen. Je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd, en ik bleef terwijl de anderen aan het kiezen waren, maar bijstellen wat ik wilde. Dus uiteindelijk deze kleur. ( Ik wilde eigenlijk fel-blauw)
Verder ben ik niet overtuigd van de vulling, maar goed, straks bij de koffie zullen we het proeven. Ik zou zelf wel iets anders willen denk ik. Maar je moet het ergens mee oefenen natuurlijk.