bouwvakkersdecollete

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
marjolein62b
J&J MAURITIUS

bouwvakkersdecollete

Bericht door marjolein62b »

Bij elke broek die ik Maartje aantrek heeft ze binnen no time een bouwvakkersdecollete.

Hoe los ik dit op ? De broeken lijken wel te passen en zijn ook lang genoeg, ze heeft nu broeken 104 aan.
Moet ik nu al naar 110 of gaat dat veel te groot zijn.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
monika
J&J MALEDIVEN

Re: bouwvakkersdecollete

Bericht door monika »

lijkt mij dat het 'romp gedeelte' van de broek te kort is. Zo gauw je dan bukt passen je billen niet meer in de broek. Ander model? Toch een maatje groter passen?
mv J ('04) en N ('12)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

zou idd een ander merk of model proberen, met een hogere taille.
voor de rest lange hemdjes kopen en die in haar onderbroek stoppen.. zie je in ieder geval geen billen, maar een hemdje.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
wennetje

Bericht door wennetje »

Hier blijven de broeken gewoon niet op die smalle heupjes en kleine billetjes hangen. Bretels zijn eigenlijk de enige goed werkende oplossing maar dan is zelf naar toilet gaan weer een probleem.
Appendix
J&J SANTORINI

Bericht door Appendix »

Rokjes?

T heeft het bij broeken wel (die doodenkele keer dat we haar in een broek krijgen), maar bij rokken nooit. Ze heeft ook geen kont.... dan blijft het niet hangen.
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
marjolein62b
J&J MAURITIUS

Bericht door marjolein62b »

Ik kom net uit de rokjes fase en nu zijn we weer in de broeken fase. Helaas. Die rokjes fase was zo makkelijk.

Het is me nog niet gelukt om een nette broek met hoge taille te vinden.
Broeken 110 zitten eigenlijk ook wel verbazend goed maar ook daar binnen no time een bouwvakkersdecollete.

Heeft iemand een tip voor een merk of een model ?
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
wennetje

Bericht door wennetje »

Ik weet niet hoe dat met meisjeskleding is maar de jongensbroeken van HEMA zijn heerlijk smal en passen daardoor beter. Hier is geregeld een randje van boxershort te zien en dat staat wel weer erg stoer, dat is voordeel van een jongetje denk ik.
marije1977
J&J SANTORINI

Bericht door marije1977 »

Ik heb pas voor Neline een spijkerbroek van Name in gekocht van de nieuwe collectie en die had weer een duidelijk hogere taille en dus geen bouwvakkersdecollete meer.
Marije

Laurens (17 maart 2006) en Neline (1 december 2007)
Nancy
J&J MAURITIUS

Bericht door Nancy »

Vingino, eager bever en name it zaten goed. Wel duurder, maar overduidelijk betere pasvorm
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Eghosa01
J&J SANTORINI

Bericht door Eghosa01 »

Wat ik zelf gebruik zodat S@sh@ haar broeken goed blijven zitten en niet half afzakken is een Dapper Snapper http://www.simsalakim.nl/c-28465/dapper-snappers Echt zo veel fijner dan die bandjes binnen in de broek of een riem die ze nog niet zelf af kan krijgen als ze naar de wc moet. En ook met haar twijfel ik soms tussen twee maten omdat die broek zo raar zit om haar heupen, maar hiermee kan ze vaak nog haar "gewone" maat aan.
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
marjon mv wilma

Bericht door marjon mv wilma »

Name it zat doorgaans wel goed. Dochter heeft nu 2 vingino spijkerbroeken. Die zaten eerst perfect en inmiddels beiden bouwvakkersdecollete. Ik vraag me af of ik er een riempje omheen moet doen? Ze lijken prima qua maat tot het moment dat ze op haar knieen zit te spelen. Ik baal ervan.
Plaats reactie