tijdens carnaval hoorden we de hele tijd "lekker soepen met z'n allen" (ipv zoepen = zuipen)
And I'm sexy and I know it zitten we nog volop in... het liefst in een onderbroek met een medaille om ("mijn ketting!" en dan een broek in de lucht gooien, alsof ze die net af hebben gerukt , zucht...
Hahaha, dat kan echt niet voor de zoon van ..... Nathan zingt: hé sexy lélè.
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Mare schreef:Hihi. Waar ging het mis? Bij het hebben van een radio? :p
Zie je, met de radio komt de wereld binnen.
*schudt haar wijze hoofd*
Pastorale ondersteuning nodig, Tineke?
En we hebben niet eens een radio
Het is YouTube en de broers/zussen die goed weten welke liedjes hip zijn... zo'n rare Koreaan met een heel vreemd liedje! Esther, wanneer heb je spreekuur
Het blijft leuk en herkenbaar merk ik al
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
debby schreef: herkenbaar!
Zo heeft L.uuc een hele tijd gezongen: i'm sessy and i know it
Die heb ik hier ook héél lang gehoord, nu zitten we weer in de vieze woorden fase, ik weet eigenlijk niet wat ik vervelender vind...
oja de poep & plas fase zit ie nu..
wanneer houd t op??
Ik zit al 4 jaar in de plas en poep fase. En mijn oudste is 6 jaar. Oh en sinds kort is het woord piemel toegevoegd en daar word ik écht heel irritant van.
Pasgeleden stonden er ook vier kinderen (twee oppaskinderen"+ twee eigen) echt keihard te zingen voor de AH "i'm sexy and i know it....
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Mare schreef:Hihi. Waar ging het mis? Bij het hebben van een radio? :p
Zie je, met de radio komt de wereld binnen.
*schudt haar wijze hoofd*
Pastorale ondersteuning nodig, Tineke?
En we hebben niet eens een radio
Het is YouTube en de broers/zussen die goed weten welke liedjes hip zijn... zo'n rare Koreaan met een heel vreemd liedje! Esther, wanneer heb je spreekuur
Het blijft leuk en herkenbaar merk ik al
hahaha. Nou dat is ook niet aardig voor Psy. Want Gangnam Style was maandenlang een enorme wereldhit. En met een enorm leuk dansje.
wennetje schreef:Goh, dat is dan wel het voordeel van top 40 muziek verafschuwen...dit gebeurt hier niet....hoewel.....ook wel jammer als ik dit zo lees
Hier alleen radio 1 aan, maar ook "hee, sexy lady" en "schudden met je kontje". Carnavalskrakers en schoolplein en BSO zijn de daders hihi.
We hebben geen TV/radio, maar dankzij klasgenootjes en opvang kunnen wij ook dagelijks genieten van Psy (we hebben t wel effe gekeken op YouTube natuurlijk, voor de mouves ). Helemaal erg is de combinatie met de poep/plas/piemel fase, ik hoor constant "whoppa zizi style*" en whoppa buse style*" en ga zo maar door. Gelukkig kent ze de NL versie van vieze woorden niet (en die gaat mama haar ook niet vertellen ).