Bedankt allemaal namens Espen!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Hanne

Bedankt allemaal namens Espen!

Bericht door Hanne »

Wat een boel kaartjes. Zo lief en mooi allemaal! Ik zal er nog een foto van plaatsen als ze allemaal hangen. Jullie zijn lief! Ontzettend bedankt namens een heel blij jarig Jobje.
Liselotte
J&J SANTORINI

Re: Bedankt allemaal namens Espen!

Bericht door Liselotte »

Leuk! Ben benieuwd naar de foto. Ook graag een met je mooie ventjes!
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Hanne

Bericht door Hanne »

schattig jullie geknutselde kaartjes Liselotte en Illias.
Espen is nu helaas niet zo mooi. Hij heeft sinds vandaag een zwaar ontstoken oog, het is dik en rood en er komt non stop pus uit. arm ventje. Als het maandag niet minder is gaan we naar de dokter.
Morgen is Espens feestje, dan maken we nog een heleboel foto's en plaats ik een bommetje: ook met de kaarten.
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Arm mannetje! Hopelijk straalt hij morgen zo ontzettend dat je dat morgen niet eens merkt en ziet. Ik ben benieuwd! Word je al gek van het muziekje? ;-) :mrgreen:
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Hanne

Bericht door Hanne »

hahaha Ilse, hij bleef maar met die kaart open zitten: onwijs mooi met die lichtjes en muziekjes. maar na een tijdje hebben we hem maar hoog opgehangen omdat we er een beetje tureluurs van werden. Hij mag er wel een paar keer per dag af om naar te kijken :mrgreen:

het oogje was vanochtend zo ontzettend dik en gezwollen en knalrood dat we er mee naar de huisartsenpost zijn geweest. het is een gewoon ontstoken oog door een bacteriele infectie. we moeten schoonmaken met gekookt water. dat deden we al. als het dinsdag niet over is, moeten we gaan druppelen.
Plaats reactie