Kwijl en smul!
Moderator: Chantal
Kwijl en smul!
http://www.kokenmetkarin.nl/recepten/tr ... n4t5y.html
Je weet niet wat je proeft. Ik heb ze met creme fraiche gemaakt en goede melkchocolade. Echt een aanrader en een fluitje van een cent (en daar houd ik toch zo van).
Irene
Je weet niet wat je proeft. Ik heb ze met creme fraiche gemaakt en goede melkchocolade. Echt een aanrader en een fluitje van een cent (en daar houd ik toch zo van).
Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14
Re: Kwijl en smul!
Ook opgeslagen.
Mijn vader is weg van bountys, dus mochten we naar the UK gaan, dan maak ik ze voor hem.
Mijn vader is weg van bountys, dus mochten we naar the UK gaan, dan maak ik ze voor hem.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Jaa, ik heb ze deze week ook gemaakt. Leuk om te maken en hééél erg lekker!
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Mijn man zei het van het weekend, dat dat recept in de krant staat. Met andere woorden: schat wil je dit een keer maken???
Goed te horen dat ze lekker zijn, ik hou wel van haar rcepten. Afgelopen Kerst hebben we ons diner gebaseerd op haar recepten. Was heerlijk!
Goed te horen dat ze lekker zijn, ik hou wel van haar rcepten. Afgelopen Kerst hebben we ons diner gebaseerd op haar recepten. Was heerlijk!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
-
- J&J MAURITIUS
Inderdaad kwijl, kwijl....ik ga ze opslaan en maken voor Linde haar verjaardag!
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
klinkt goed. Ik ga een keer bolletjes/bonbonnetjes er van maken denk ik! Zal dit ook met gewone roomkaas kunnen?? Heb de rest in huis maar geen crème fraîche of mascarpone........
Ik heb ze gemaakt, met mascarpone en melkchocolade van Tony Chocolony, MJAM MJAM MJAM!!!
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Sarina wat toevallig, ik ook!! In kleine bolltetjes en op een stokje. Héérlijk!!
Bedankt voor de tip Irene!
Bedankt voor de tip Irene!
Mamalon
Zeg, zeg. Jij lust geen chocola!!!Sarina schreef:Ik heb ze gemaakt, met mascarpone en melkchocolade van Tony Chocolony, MJAM MJAM MJAM!!!
http://www.kokenmetkarin.nl/recepten/trouw-bounty.html
Ik denk dat wij inmiddels zo'n 4 ladingen gemaakt hebben.
Imke speelt vandaag bij een vriendinnetje en ook daar zijn ze aan het bounty's maken. Het is echt een hele grote hit. En ze zijn lekker.
Wij maken ze met mascarpone en dat gaat prima. Wel bewaar ik ze in de koelkast.
Heerlijk!
Janneke
Ik denk dat wij inmiddels zo'n 4 ladingen gemaakt hebben.
Imke speelt vandaag bij een vriendinnetje en ook daar zijn ze aan het bounty's maken. Het is echt een hele grote hit. En ze zijn lekker.
Wij maken ze met mascarpone en dat gaat prima. Wel bewaar ik ze in de koelkast.
Heerlijk!
Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
ik heb chocola en een bak mascarpone die op moet... maar ook kilo's die eraf moeten.
geen goede combi!
volgende week maar weer lijnen dan?
geen goede combi!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Wegmikken met die hap! Als je dan 5 kg kwijt bent dan maak je het gewoon een keertje als beloning!Chantal schreef:ik heb chocola en een bak mascarpone die op moet... maar ook kilo's die eraf moeten.
geen goede combi!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
ja je hebt gelijk natuurlijk... maar.. het is zo lekker? nee, klinkt niet als goede smoesDorien schreef:Wegmikken met die hap! Als je dan 5 kg kwijt bent dan maak je het gewoon een keertje als beloning!Chantal schreef:ik heb chocola en een bak mascarpone die op moet... maar ook kilo's die eraf moeten.
geen goede combi!

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011