Hij was lekker en iedereen was erg enthousiast!
Moderator: Chantal
Haha...er was nogal veel (in totaal 5 taarten) dus ik weet het niet. Ze wilden 'm vooral niet aansnijden..Mare schreef:Hihi. Bleef het stuk in het midden over? Ik zou het iig niet kunnen eten. :p
Sterretje he..alhoewel ik heb overwogen een harige bibs met uitgelubberde anus te maken, heb ik toch besloten het bij deze symbolische variant te houden.Hanne schreef:hilarische taart. en knap gemaakt. ik zou wel voor het aarsje gaan hoor, hihihi.
hahaha gatver Wanda. Ik ben blij dat je deze hebt gemaakt. Dat nodigt toch veel meer uit tot een hapje.Wanda schreef:Sterretje he..alhoewel ik heb overwogen een harige bibs met uitgelubberde anus te maken, heb ik toch besloten het bij deze symbolische variant te houden.Hanne schreef:hilarische taart. en knap gemaakt. ik zou wel voor het aarsje gaan hoor, hihihi.
jak jak jak jak!Wanda schreef:Sterretje he..alhoewel ik heb overwogen een harige bibs met uitgelubberde anus te maken, heb ik toch besloten het bij deze symbolische variant te houden.Hanne schreef:hilarische taart. en knap gemaakt. ik zou wel voor het aarsje gaan hoor, hihihi.