het was zo grappig hoe verschillend de ballerina's waren alleen al door de oogjes. Toevallig zat er nog een aziatische vrouw en die had de ogen ook meer aziatisch gemaakt, de rest had de ogen groter. Ik vind het dan meteen zo kinderlijk worden. kan ook natuurlijk, maar ik wilde de mijne graag wat serieuzer. Het was echt leuk!
Wauw, echt moooooooooooooooooooooooooooooooooi.
Ik ben zo slecht in boetseren (als er wat te boetsteren valt voor mijn taarten laat ik dat m'n man doen).
Misschien moet ik toch eens een workshop volgen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
ik ben bij Lots of Cake geweest hier in de Achterhoek. Ze had Annelies van Tessel laten komen, die gaf de workshop. Wel een aanrader hoor! Je kunt op de site kijken wat ze allemaal boetseert!
Jee, wat mooi!
Ik heb even op de site van Annelies gekeken en dat lijkt me wel leuk, om een keer een workshop bij haar te doen. Helaas stond de nieuwe planning er nog niet in.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
erg leuk. ik vind het een schattige ballerina.
ik ga binnenkort aan de slag met mijn voorbeelden boekje van tal tsafrir. lijkt mee ook geweldig om te doen.