Voor het eerst wennen op het kdv
Voor het eerst wennen op het kdv
Daantje gaat vandaag voor het eerst een paar uurtjes wennen op het kdv. Zo spannend. Ik ben benieuwd of hij daar goed in slaap zal kunnen vallen en of hij goed daar goed zijn flesje afgekolfde melk zal willen opdrinken. Het afscheid zonet is heel rustig verlopen. Hij was tevreden op de arm van de verzorgster en lachte nog naar mij toen ik vertrok
Ik ben benieuwd.

Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Re: Voor het eerst wennen op het kdv
Het is goed gegaan vandaag. Hij is er tevreden geweest, heeft er een dutje gedaan en heel goed van zijn fles gedronken. Wat een opluchting.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Wow dat is fijn. Ik kan mij er niets bij voorstellen, maar zo ga je straks veel relaxter aan het werk.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Fijn dat het goed gegaan is!
En knap dat jij alweer in staat bent om te werken, na alles wat jullie beleefd hebben.
En knap dat jij alweer in staat bent om te werken, na alles wat jullie beleefd hebben.
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Dat blijft toch spannend.
Ga jij echt alweer werken? In mijn beleving is Daan 3 weken geleden geboren...
Ga jij echt alweer werken? In mijn beleving is Daan 3 weken geleden geboren...
Wat fijn dat het zo goed is gegaan.
Heb je alweer energie om aan de slag te gaan?
Heb je alweer energie om aan de slag te gaan?
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
En toch is het echt al 3 maanden geleden. Het is naar mijn gevoel ook echt voorbijgevlogen die tijd. Ik begin trouwens pas echt weer te werken binnen twee weken, maar deze week en volgende week gaat Daan al enkele keren 3 uurtjes wennen in het kdv.Marijn schreef:Ga jij echt alweer werken? In mijn beleving is Daan 3 weken geleden geboren...
Ik ben nog steeds erg moe. De nachten lopen nog moeizaam hier. Ik hoop de volgende weken toch nog wat verbetering te zien 's nachts.Gerrie schreef:Heb je alweer energie om aan de slag te gaan?