spruw.
- mama talla
- J&J HAWAII
Re: spruw.
Weet je zeker dat het spruw is?
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Ja overduidelijk. Mooi school voorbeeld.
Gister twijfelde iknog wat. Zat toen alleen op de tong. Nu is het verspreid naar naar de binnenkant van haar lipjes.
Gister twijfelde iknog wat. Zat toen alleen op de tong. Nu is het verspreid naar naar de binnenkant van haar lipjes.
Of het vanzelf over kan gaan weet ik niet, maar wel dat het overgebracht kan worden op de andere gezinsleden.
Waarom zou je niet willen behandelen?
Waarom zou je niet willen behandelen?
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Spruw kan inderdaad vanzelf weer overgaan.
Als er echt geen klachten zijn is behandelen niet perse noodzakelijk maar het kan wel zijn dat die klachten alsnog gaan komen natuurlijk. Even aanzien. En inderdaad kan het wel overgedragen worden.
Als je hier http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/pa ... 9&mid=4944 kijkt dan zie je een informatieblad over spruw. Daar staan wel tips bij die je zou kunnen gebruiken wanneer je niet met medicatie aan de gaan gaat (wilt).
Als er echt geen klachten zijn is behandelen niet perse noodzakelijk maar het kan wel zijn dat die klachten alsnog gaan komen natuurlijk. Even aanzien. En inderdaad kan het wel overgedragen worden.
Als je hier http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/pa ... 9&mid=4944 kijkt dan zie je een informatieblad over spruw. Daar staan wel tips bij die je zou kunnen gebruiken wanneer je niet met medicatie aan de gaan gaat (wilt).
Dank je voor de link.
Toch maar weer de ha bellen.... Wat zouden jullie doen????
Toch maar weer de ha bellen.... Wat zouden jullie doen????
Ik zou gentiaan violet gaan gebruiken, 2x per dag. Of desnoods alleen 's avonds en dan nog overdag een keer met iets als daktarin orale gel.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gentiaan violet is geloof ik allen te krijgen op internet, toch?
Dat 2 keer behandelen staat me wel aan. In plaats van na elke voeding
Dat 2 keer behandelen staat me wel aan. In plaats van na elke voeding
Drie jaar geleden hoefde gv maar één keer per dag.ik had het via eurolac besteld en snel in huis. Een apotheek zou het ook kunnen maken, maar de meeste doen dat niet.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Net weer de ha gebeld en gezegt dat ik toch wilde behandelen. Maar was weer te eerlijk..... kreeg alleeneen receptje bij pijnklachten..... grrrrrrrr
Ik weet niet anders dan dat GV 1 x per 12 uur gesmeerd moet worden (dat staat ook op huidige Eurolac bijsluiter).
Inderdaad via Eurolac of even googelen of er soms iemand (een lactatiekundige) bij jou in de buurt het heeft staan. Woon je toevallig in het noorden van het land?
Inderdaad via Eurolac of even googelen of er soms iemand (een lactatiekundige) bij jou in de buurt het heeft staan. Woon je toevallig in het noorden van het land?
Eurolac is tot vrijdag afwezig... Het zit lekker mee.
Eens kijken of het ergens anders nog te krijgen is.
Eens kijken of het ergens anders nog te krijgen is.
- mama talla
- J&J HAWAII
Tijd terug had Jannie v Doorn (lk in oosterbeek) ook gv, van Gonneke, in huis. Dat zou je kunnen proberen.
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke