Auwauwauw: zere tepels

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Marijn

Auwauwauw: zere tepels

Bericht door Marijn »

Ik heb allemaal kleine wondjes op m'n tepels. Aan de ene kant precies op de overgang naar m'n tepelhof en aan de andere kant gewoon middenin.
Die bij de tepelhof kan ik denk ik wel verklaren. Juul krijgt ineens heel veel bovenlanden en ik heb het idee dat er schuurt. Maar die andere niet.
Ik heb niet het idee dat het spruw is.

T doet wel zeer!!! Help!?!
Mare
J&J HAWAII

Re: Auwauwauw: zere tepels

Bericht door Mare »

Hm, bij nieuwe tanden heb ik ook vaak pijn, puur door het veranderde speeksel. Wondjes kreeg ik er alleen niet door. Behalve heel goed op te aanleggen letten heb ik geen tips.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

Geen idee of je al een cyclus had, bij mij is/was de eisprong altijd duidelijk te merken aan de pijnlijke tepels, maar de eerste keer bij Wytse kreeg ik er ook een paar flinke kloven bij.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Suuz

Bericht door Suuz »

Als hier de tandjes komen heb ik ook altijd gelijk spruw erbij.. hoe dat ook zit weet ik niet. Maar met smeren van GV was het gelijk minder.. en tandjes bleven gewoon groeien ;)
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

Hemmie schreef:Geen idee of je al een cyclus had, bij mij is/was de eisprong altijd duidelijk te merken aan de pijnlijke tepels, maar de eerste keer bij Wytse kreeg ik er ook een paar flinke kloven bij.
Bij mij merkt het precies de overgang naar mijn menstruatie op, ja. De eerste keer kreeg ik ook een klein kloofje. Die heb ik echt nog nooit gehad! Auau.
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Plaats reactie