knobbel in keel
knobbel in keel
P heeft een grote knobbel in haar keel zitten. Is de amandel maar ipv gezwollen een hard rond ding. Ga morgen de huisarts bellen. Maar iemand een idee? De andere keel amandel ziet er goed uit. Vind best eng en haar keel is er half mee geblokkeerd.
- channiemam
- J&J HAWAII
Re: knobbel in keel
Als het half blokkeert zou ik niet tot morgen wachten.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
- channiemam
- J&J HAWAII
Kan je er een foto van maken?
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
And i believe. (live)
Ik heb het de gastouder laten zien. En die schok ook.. Echt een rond ding. Bel idd huisarts morgen op, had het zelf niet eerder gezien. Ze geeft me weinig kans. Dit zou volgens internet de spraakachterstand kunnen verklaren.
Hiervoor ga ik echt niet de hap bellen hoor. Zal al langer zitten. Kan dan 1 nacht geen extra kwaad kunnen. Bovendien slapen ze allemaal (dus ook nog geen foto.
Dat is schrikken zeg. Er zijn vast wel onschuldiger oorzaken voor zo'n grote knobbel dan kanker. Niet meteen het ergste denken hoor. Hopelijk kan je snel terecht.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Hmm, niet te veel googlen!
Dan kom je allemaal nare dingen tegen, ben benieuwd wat de huisarts er van vindt
Dan kom je allemaal nare dingen tegen, ben benieuwd wat de huisarts er van vindt
Klinkt vreemd idd. De huisarts al gebeld? Ben benieuwd wat ze zeggen. Vreemd eigenlijk dat de huisarts het dan nooit opgevallen is ivm met het spraakachterstand.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ik ben nieuwsgierig en hoop dat je straks met goed nieuws komt.
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Volgens mij wijst een vergrote amandel meestal op een infectie. Ik zou niet gelijk van t ergste uitgaan.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Heb gelijk een afspraak gekregen om 10.20. Het is geen vergrote amandel anders was het geen probleem. Ze hebben nooit gekeken waarom Paige niet goed praat. Al is ze juist de afgelopen weken erg vooruit gegaan. Ze krijgt wel 4x per week les hierin dus zou raar zijn als ze nog stil bleef staan. (1x logo en 3x vve traject psz)
En? Wat zei de huisarts? Klinkt eng, eerlijk gezegd.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Ik ben ook benieuwd wat de ha zegt!
Moeder van Gerben (19) Miriam (17) Anna (15) Michiel (12) en Vera (10)
Idd een abses
maar gelukkig was het al kleiner dan gisteren. En we moeten over 2 à 3 weken weer terug komen. Tenzij het erger word eerder natuurlijk. Zijn de amandelen nog steeds groot (dat zijn ze altijd al) dan naar kno om te verwijderen.

abses = ontsteking/infectie. Dus toch een ontstoken amandel 
Heeft ze er geen pijn aan?

Niet helemaal, althans het klinkt nu alsof het een normaal verloop is van een ontsteking van keelamandelen maar dat is zeker niet zo. Je ziet het wel gebeuren maar het is niet de 'gewone' ontsteking van keelamandelen zeg maar. Of misschien bedoel je dat helemaal niet en leg ik nu zout op slakkenJo Jo schreef:abses = ontsteking/infectie. Dus toch een ontstoken amandel

wennetje schreef:Niet helemaal, althans het klinkt nu alsof het een normaal verloop is van een ontsteking van keelamandelen maar dat is zeker niet zo. Je ziet het wel gebeuren maar het is niet de 'gewone' ontsteking van keelamandelen zeg maar. Of misschien bedoel je dat helemaal niet en leg ik nu zout op slakkenJo Jo schreef:abses = ontsteking/infectie. Dus toch een ontstoken amandel