Iemand een briljant idee? Zouden bijvoorbeeld gele sterretjes als in zeesterren duidelijk genoeg zijn? Dan hoef ik slechts een uitsteekvorm en gele fondant te kopen.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Moderator: Chantal
Ja hoor, de toef en parasol nietAppendix schreef:Die zijn leuk! Gaat dat goed in de oven?
Ja, je zei het al, maar ik ben eigenwijs, sowwy... Ze staan in de koelkast.Chantal schreef:toch mascarponecreme...
waar heb je de cc's nu?
ik wil echt niet belerend overkomen, maar als je ze in de koelkast bewaard zijn je cc's droog, en als je ze buiten de koelkast bewaard is je mascarpone niet goed meer morgenmiddag.
vind het echt heel leuk, groen als gras! maar dan als een botercreme met lekker smaakje
laat je nog wel even een foto zien?
Wow, die zijn leuk! Ga ik onthouden voor de verjaardag van Marit in augustus.Gootje schreef:Of je bakt gewoon cupcakemix in van die ijsbakjes.
Gewoon in de supermarkt, wel in zomerse periode, dus nu, zijn die bakjes te koop.Miranda schreef:Wow, die zijn leuk! Ga ik onthouden voor de verjaardag van Marit in augustus.Gootje schreef:Of je bakt gewoon cupcakemix in van die ijsbakjes.
Maarre... waar kan je die ijsbakjes halen en hoe maak je het dan?
Haar reactie:Sarina schreef:Ze was er gelukkig blij mee, was volgens haar prima. Had alleen nog niet geproefd, maar ze is gelukkig wel heel eerlijk, ik krijg het vast nog wel te horen of het wel of niet lekker was...