Dat was dan ons laatste bezoekje aan het CB!
Danique was nu precies 1 meter en 16,9 kg. Niks op aan te merken dus, heerlijk! Verder deed ze alles volgens het boekje en na de laatste inenting konden we weer gaan.
Ondanks dat ik geen hoge pet op heb van de arts vond ik de bezoekjes daar altijd wel gezellig. Assistente was ook altijd erg gezellig, ik kreeg er vaak koffie/ thee aangeboden en we zaten altijd gezellig te kletsen. Maar dat was dus ook de laatste keer.... De assistente flapte er nog uit dat ze dacht mij nog wel weer eens terug te zien met baby daar....
Helemaal niet bij stilgestaan! Maar wij mogen dus ook nog een keertje terug voor nog een ogentest
Danique heeft wel een inhaalslag gemaakt, he. Benthe was 96 cm en 13.7 kg. Blijft toch leuk, cijfertjes vergelijken
Haha, mijn 'kleine' meisje heeft Benthe en David gewoon ingehaald!!
Eghosa01 schreef:Fijn dat het zo goed is gegaan... maar wat vroeg eigenlijk al... S@sh@ word begin augustus 4 en we hebben pas eind juli haar laatste bezoek...
Officieel is het een bezoek met 3 jaar en 9 maanden. Danique is een beetje vroeg maar in augustus was er niet zoveel plek ivm minimale bezetting... Wij zijn dus vroeg, jij moet laat...