lekker uitdagen (zomerbaby 2012)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monika
J&J MALEDIVEN

lekker uitdagen (zomerbaby 2012)

Bericht door monika »

We zitten er alweer midden in, kijken hoe ver je de grenzen kan oprekken, niet naar 'nee'luisteren.

De vriezerdeur is zo nu en dan favoriet, aan de TV draaien, zo net bij het luier verschonen had hij een tandenborstel in z'n handen.... luier af en de tandenborstel gaat in die regio...ik haal hem weg en zeg 'nee, geen tanden borstel daar joh.' .... Nic kijkt me strak aan en plaatst de tandenborstel direct terug' :lol:

Tjonge jonge, het is maar goed dat ik met Jort heb kunnen oefenen in het opvoeden.

Verder doet hij het super goed, gaat lekker op kdv, klimt de hele trap op naar boven (terwijl ik achter hem sta, want hij gaat nog wel eens zomaar zitten en draait zich om.. ik heb hem 1x laten vallen toen hij op de onderste tree zat, maar hij snapt nog niet dat dit een slecht idee is), staat los te zwingen bij z'n muziektafel (om zich gauw weer vast te houden als hij door heeft wat hij doet :) ), kletst de oren van ons hoofd en spreekt zo'n 15 woorden in 2 talen; met z'n favoriete woord 'eet' en nu ook 'bye' en hij komt ook weer eens wat aan nu hij niet meer elke week een andere ziekte te pakken heeft.

Zijn die van jullie ook zo aan de gang met het uitdagen en de grenzen verkennen?
mv J ('04) en N ('12)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Ana
J&J MAURITIUS

Re: lekker uitdagen (zomerbaby 2012)

Bericht door Ana »

Ja hij doet hard mee met zijn zus :roll: maar eigenlijk vooral in de keuken, daar haalt hij de kastjes leeg en gaat dan aan de wandel met een pak koffie oid. Het erge is dat we er om moeten lachen omdat hij er zo grappig uitziet... en als we zeggen 'wat doe jij daar?' dan slaat hij zogezegd op de vlucht en dat is al helemaal te schattig... aaargh gaat dit wel goedkomen hihi.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Hier een winter 2012 baby (mag je dat nog een baby noemen) Die vindt het erg leuk om stiften te pakken en weg te smijten als ik in de buurt kom. En dan die smoel die hij er bij trekt :lol:

Verder mept hij graag, de oppas zei vandaag dat hij de baas is over zijn grotere broer :roll: (zegt ook iets over C....)

lopen doet hij nog niet maar hij klimt overal op en pakt alles, ben blij dat de box nog staat want hij opent de schoonmaakkast, opent het buitenputje en hij komt kijken met een stoeltje als ik sta te koken....

Bedoel je zoiets???
mama talla
J&J HAWAII

Bericht door mama talla »

Hier een voorjaarsbaby 2012, maar dat is ook een boefje. Ze heeft nu de la met de voorraadpotten ontdekt en pakt telkens de pot met rozijntjes eruit als ik in de keuken sta. Als ik dan nee zeg kijkt ze enorm ondeugend en gaat er snel vandoor met een handje vol rozijnen.
Ze weet dat ze kan slaan (we hebben de laatste tijd iets te veel vliegen met de hand dood geslagen, ook als ze op mensen zaten). En als ik dan Nee zeg kijkt ze heel ondeugend en slaat nog een keer.

En dan lachen alle grote broers en zus, daar gaat mijn gezag dan weer :wink: Dan doet ze het voor het gelach gerust nog een keer.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
monika
J&J MALEDIVEN

Bericht door monika »

mama van b en c schreef: Bedoel je zoiets???
Ja, dat bedoel ik :lol: :lol: :lol:
mv J ('04) en N ('12)

-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Plaats reactie