Over niet meer kunnen inloggen (tip!)

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Over niet meer kunnen inloggen (tip!)

Bericht door Rijntje »

Als je per ongeluk je naam of je wachtwoord fout had, moet je, nadat je opnieuw probeert in te loggen, zo'n vreselijk slecht leesbare code overtypen. Wat je hierbij niet moet vergeten is ook je naam en je wachtwoord opnieuw in te vullen, want die vakjes zijn dan weer leeg en dan komt er (dus) te staan dat de naam of het wachtwoord niet goed zijn.

Ik hoop dat dit wat van de inlogproblemen verhelpt (het kostte mij even voor ik er achter was net).
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Gast

Re: Over niet meer kunnen inloggen (tip!)

Bericht door Gast »

Rijntje schreef:Als je per ongeluk je naam of je wachtwoord fout had, moet je, nadat je opnieuw probeert in te loggen, zo'n vreselijk slecht leesbare code overtypen. Wat je hierbij niet moet vergeten is ook je naam en je wachtwoord opnieuw in te vullen, want die vakjes zijn dan weer leeg en dan komt er (dus) te staan dat de naam of het wachtwoord niet goed zijn.

Ik hoop dat dit wat van de inlogproblemen verhelpt (het kostte mij even voor ik er achter was net).
(ik ben Nikky) Bedankt voor de tip, ik ga het meteen proberen.
Gebruikersavatar
nikky
J&J SANTORINI
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 3:04 pm

Bericht door nikky »

Geweldig, bedankt Rijntje! Dat is het! O wat maak je me blij!!!!!!!!!!!!!
Mam van twee, een 15- en 13-jarige en zorgmama van tweeling van 11 jaar.
Gast

Bericht door Gast »

helaas werkt dat bij mij niet, ik kan meestal gewoon inloggen, maar nu weer niet (sinds gisteravond). Erg irritant.

Ik vul de naam en ww netjes in, maar krijg telkens zo'n bericht met een code die ik moet overtypen, wat ik dan ook doe, maar elke keer krijg ik weer het bericht dat het niet klopt. Iemand nog een idee?? (ik heb dit eerder ook al gehad, het ging "spontaan"over na een dag of drie.....)
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:helaas werkt dat bij mij niet, ik kan meestal gewoon inloggen, maar nu weer niet (sinds gisteravond). Erg irritant.

Ik vul de naam en ww netjes in, maar krijg telkens zo'n bericht met een code die ik moet overtypen, wat ik dan ook doe, maar elke keer krijg ik weer het bericht dat het niet klopt. Iemand nog een idee?? (ik heb dit eerder ook al gehad, het ging "spontaan"over na een dag of drie.....)
die gast was ik dus, annelies, mv vier :)
annelies

Bericht door annelies »

ah, nu doet ie het wel weer, geen idee warom, ik heb exact hetzelfde gedaan als gisteravond en zonet :roll:
Gast

Bericht door Gast »

heb het dus al 6 keer geprobeerd en het lukt niet. jeeh wat jammer zeg.

Suzanne mv Timber en Marit
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb nu hetzelfde probleem, nog maar eens proberen dus

Gr. Astrid
GastGera

Bericht door GastGera »

Anonymous schreef:helaas werkt dat bij mij niet, ik kan meestal gewoon inloggen, maar nu weer niet (sinds gisteravond). Erg irritant.

Ik vul de naam en ww netjes in, maar krijg telkens zo'n bericht met een code die ik moet overtypen, wat ik dan ook doe, maar elke keer krijg ik weer het bericht dat het niet klopt. Iemand nog een idee?? (ik heb dit eerder ook al gehad, het ging "spontaan"over na een dag of drie.....)
Ik heb nu precies hetzelfde, idd bericht dat de code niet klopt.
Gera.
Gast

Bericht door Gast »

Ahhh wat lastig dit, zeg! Ik kan vanavond ook steeds niet inloggen...
Morgen nog maar eens proberen en anders toch maar een nieuw ww aanvragen.

Mamalon, mv Belle (okt 07) en Lieke (mrt 10)
Gast

Bericht door Gast »

Mailadres en gebruikersnaam matchen niet? Da's ook niet handig. Ik kan dus geen nieuw wachtwoord aanvragen... (eerst maar eens het mailadres van FB zien te achterhalen)
:(
Gast

Bericht door Gast »

Oh dat was ik dus weer, Mamalon
Gast

Bericht door Gast »

Het lukt mij momenteel niet, die code zou steeds verkeerd zijn? Geen idee of iets een Q, G, o of 0 is en of het een hoofd of kleine letter is, bah.

Iemand een tip?
Gebruikersavatar
Rijntje
J&J SANTORINI
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:17 pm

Bericht door Rijntje »

Nee, die code is echt een ramp. Steeds maar weer proberen en hopen dat je een keer geluk hebt (en ELKE keer weer je username en wachtwoord invullen, anders is t wel erg jammer als je een keer een wel leesbare code hebt).
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Plaats reactie