Tongriempje?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dragoste

Tongriempje?

Bericht door Dragoste »

Ik heb al eerder, alleen volgens mij op zwangerschap en bevallen, over de onrust van david savonds.
Hij blijft zo huilen in de avond, zo onrustig.
Hij wil dan drinken maar het lukt niet.

Nu gaf een vriendin van mij de tip om naar zijn tongriempje te kijken. Omdat ze zijn drinkgedrag herkende.
Ik heb daar stom genoeg nooit naar gekeken.
Maar ik heb het idee dat dat zeker mee kan spelen.

Savonds minder makkelijk tsr, dan krijg je honger en onrust... . Zou dat het zijn?
Maandag ga ik even rondbellen en morgen in de kerk -als ze er is- een vbn vriendin vragen om even te kijken.
mama talla
J&J HAWAII

Re: Tongriempje?

Bericht door mama talla »

En anders een lk bellen? Ik kan je Tineke Backer uit Ede aanraden. Zij is bij ons geweest en heeft het tongriempje en het lipriempje geknipt bij Anna.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Dragoste

Bericht door Dragoste »

Die vriendin had Ook Tineke gehad toen. Maar ik zag op de lijst van borstvoeding.com dat mijn eigen verloskundige, die bij de bevalling van David was, ook knipt.
Ik heb ze een mail gestuurd. Dus dat komt wel goed denk ik.
marije1973
J&J TEXEL

Bericht door marije1973 »

Als je 'te korte tongriem' googlet, kun je vergelijken. Zie je bij David iets wat hier op lijkt, als hij huilt?

Ik weet ook wel wat van korte tong- en lipriempjes en wil best eens meekijken! Maar hopelijk word je al snel geholpen door je vlk. Zo niet: morgen heb ik echt geen tijd, maar dinsdag ben ik vanaf 16.30 uur thuis.
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
Dragoste

Bericht door Dragoste »

marije1973 schreef:Als je 'te korte tongriem' googlet, kun je vergelijken. Zie je bij David iets wat hier op lijkt, als hij huilt?

Ik weet ook wel wat van korte tong- en lipriempjes en wil best eens meekijken! Maar hopelijk word je al snel geholpen door je vlk. Zo niet: morgen heb ik echt geen tijd, maar dinsdag ben ik vanaf 16.30 uur thuis.
Dank je Marije!
De vk heeft 'm vanmorgen geknipt, voila!
Fluitje van een cent!
Of het geholpen heeft weet ik nog niet, hij is heel huilerig nu.
Maar het ziet er duidelijk anders uit nu!
marije1973
J&J TEXEL

Bericht door marije1973 »

Oh, super dat de vk het meteen kon doen! Ben wel benieuwd waarom ze niet meteen bij de geboorte goed heeft gekeken... Het kan zo veel leed voorkomen...
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
Dragoste

Bericht door Dragoste »

marije1973 schreef:Oh, super dat de vk het meteen kon doen! Ben wel benieuwd waarom ze niet meteen bij de geboorte goed heeft gekeken... Het kan zo veel leed voorkomen...
Ze zei dat ze e bij de geboorte naar had gekeken. Maar het toen iig niet had gezien.
Hij dronk ook goed en kwam ook goed aan na de geboorte.
Hij werd later onrustiger, ook vooral met drinken.
Nu denk ik dat die onrust toch ergens anders vandaan komt. (Zie ander draadje)
Want het blijft gewoon :(
Plaats reactie