Ja, agossie voor Kiyo en ook wat voor mij.
Hij is al een paar dagen niet fit. Geen echte verkoudheid, maar wel loopneus. Sinds vandaag ook weer een snotoog erbij. En gewoon, hangerig en huilerig.
Begrotelijk, zo'n ukkie wat zichzelf in de weg zit. Maar ik vind mezelf ook wel zielig hoor! Vaker eruit 's nachts, vanavond is hij gewoon niet in slaap te krijgen.
STOM!
Zo, klaagmodus uit.
oorzaak gevonden (was: Agos)
oorzaak gevonden (was: Agos)
Laatst gewijzigd door Eeffie op zo sep 15, 2013 9:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Re: Agos
Ik vermoed, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (ben geen dokter), dat hij een oorontsteking heeft / heeft gehad. Zijn oortje stinkt zo ontzettend en heeft ook viezigheid erin.
Net als zijn zus heeft hij geen klachten verder gehad: geen koorts, niet aan het oor gezeten of alle duidelijke signalen. Maar ja, dan wil je wel wat onrustig zijn 's nachts. Nu hopen dat het snel overgaat.
Iemand tips om hem te helpen?
Net als zijn zus heeft hij geen klachten verder gehad: geen koorts, niet aan het oor gezeten of alle duidelijke signalen. Maar ja, dan wil je wel wat onrustig zijn 's nachts. Nu hopen dat het snel overgaat.
Iemand tips om hem te helpen?
Re: oorzaak gevonden (was: Agos)
neusspray, veel omhoog houden (in de doek dragen) evt. ui bij het bed om neusje open te houden, zodat ook de oren 'open' blijven
beterschap. femke had ook zelden koorts maar regelmatig een oorontsteking en ik de bijbehorende slapenloze nachten.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Bedankt, ik zal weer een zak uien halen.