Ik hoor het borrelen in zijn buik, hij slikt na een voeding heel duidelijk hoorbaar, huilt, trapt met zijn benen...
Wanneer is het niet meer normaal? Ik houd hem veel rechtop, dat lijkt wel te helpen, maar vooral 's avonds huilt hij dan evengoed wel na een voedinTg.
Wat kan ik doen? Is dit reflux?
Update 15 september:
Ik heb vrijdag eens alle symptomen op een rij gezet, en toen leek het toch het meest op koemelkallergie. Dus ik ben begonnen met een melkerij dieet. Vrijdagavond lag Job heel ontspannen op mijn schoot, al clusterend. Ik verbaasde me over de verandering die had plaatsgevonden! Zijn gezicht was veel minder rood, hij lag heel rustig rond te kijken en viel zelfs in slaap op mijn schoot.
Het huilen is nog niet helemaal over, af en toe lijkt hij nog wel buikpijn te hebben, maar het is al veel beter an in de afgelopen weken. Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan, moet ook nog wennen aan het dieet (gisteren hadden we een BBQ van de kerk waarbij boter werd gebruikt en ik niet zeker wist of het brood wel melkvrij was. Daar had ik nog geen rekening mee gehouden.), maar ik hoop dat de verbetering zal blijven!