En voor een neef, een feyenoord-fan. Met dank aan Chantal.

Heerlijk om weer bezig te zijn, tijdens de zomermaanden lag het een beetje stil...
Moderator: Chantal
Ik weet het nog niet... Zijn vader is vandaag jarig, dus ze vieren het samen. Ik wil dus een taart maken die leuk is voor zowel vader als zoon. Het lijkt wel alsof ik er té dicht bij sta, om iets leuks te verzinnen. niets is leuk genoeg... 11 September moet hij af zijn (dan vieren we het), dus ik heb nog wel even de tijd om te verzinnen gelukkig!Annemarie schreef:Beide zijn echt heel erg mooi. Ben benieuwd wat je voor Enea gaat maken.
Het jurkje heb ik met zilverpoeder 'geverfd'. Het gaf idd een heel mooi effect. Bij de Feyenoord-taart wilde ik eigenlijk dat de blokjes echt aansloten zoals op een voetbal, maar dat was echt nìet te doen. Ik ben echt 2 uur aan het puzzelen geweest en uiteindelijk heb ik ze maar 'vrij' neergelegd. Was het zat! Ik dacht een makkie te hebben door het plaatje van Chantal, niet dus...Sinder schreef:mooi zeg! het jurkje van het meisje is mooi, parelmoer effect ofzo? En de Feyenoord taart is ook goed gelukt zeg! Mooi gecombineerd zo!