Mannetje ziek
Mannetje ziek
J is ziek 39,4 koorts
we zouden morgen naar de dierentuin met P auline en de jongens, zo jammer als dat niet door kan gaan. maar ja, wat niet gaat dat gaat niet. Hij ligt nu al 2u in bed en ik hoor m steeds jammeren. Ben net al even wezen kijken en hij is gloeiend heet, ben benieuwd hoe hij de nacht gaat doorbrengen...

Charlotte, J (3,5) en H (1)
Re: Mannetje ziek
Agossie! Zou het een reactie zijn op de drukte van vanochtend? Sjo3rd kwam net zijn bed uit met buikpijn klachten. Ik heb hem wel met een kruikje rustig gekregen.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Zou kunnen, maar hoe verklaar je de koorts dan? Hij was net toch echt gloeiend heet.
Sommige kinderen reageren met koorts. Ik kon vroeger ook heel makkelijk koorts krijgen volgens mijn moeder. Mijn kinderen hebben er geen last van. Maar hou hem maar even goed in de gaten. Dikke knuffel van mij!
beterschap maar!
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
Word een knuffeldagje vandaag. J is nog steeds koortsig en kijkt duf uit zijn ogen. Geen apen kijken maar K3 denk ik. En veel knuffelen, hij doet steeds mijn arm om m heen *smelt*
jammer zeg. Beterschap.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Nou sjoerd lijkt ook aan een knuffeldagje toe. Hij heeft buikpijn maar verder is hij niet ziek. Ik heb de oude videorecorder weer aangesloten. Het wordt dus een film en bank dagje.